mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Jelentett a UPC
2018-08-15 09:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az összes üzletág erős teljesítményének eredményeként 6,1%-os árbevétel-növekedésről, emellett pedig emelkedő előfizetés- és ügyfélszámról számolhat be a UPC Magyarország 2018 második negyedévében.

A kiváló üzleti eredményeket a továbbfejlesztett ajánlatok és a kibővített készülék portfólió sikere, illetve az üzleti- és a mobil üzletágak kimagasló teljesítménye alapozták meg. Az országszerte, de különösen a monori régióban folytatott dinamikus hálózatfejlesztéseknek köszönhetően egyre több ügyfél számára érhetők el a UPC szupergyors hálózatán nyújtott innovatív szolgáltatások.

2018 második negyedévének legfontosabb eredményei:
 
  • Az előfizetések száma meghaladta a 2 119 600-at.
  • A lakossági és üzleti előfizetők száma 23 600-zal növekedett 2017 második negyedévéhez képest, és meghaladta a 859 400-at.
  • Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 35 100-zal növekedett, és így elérte a 680 300-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 687 700-ra bővült, ami 14 600-zal több, mint az előző év azonos időszakában.
  • A mobil előfizetések száma meghaladta a 99 000-et, ami 24 300-as növekedést jelent 2017 második negyedéve óta.
  • A UPC hálózata országszerte már 1 807 300 háztartásban érhető el, ami 58 800-zal több, mint egy évvel korábban.


Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója:

"2018 második negyedévében folytattuk azokat a beruházásokat, amelyek segítségével tovább fejlesztettük szupergyors szélessávú hálózatunkat és korszerű szolgáltatásainkat. Bevezettük új, rugalmas mobil díjcsomagjainkat, és megújítottuk készülék-kínálatunkat. Ezekkel a lépésekkel további értéket teremtünk lakossági és üzleti ügyfeleink számára, amely hozzájárul a UPC Magyarország versenyképességének növekedéséhez."

6,1%-os árbevétel-növekedés az üzletágak stabil teljesítményének köszönhetően

Az előző év azonos időszakához viszonyítva 6,1%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország a második negyedév során. A kiváló teljesítmény egyik motorja a kibővített ajánlati portfólió, különösen a mobilszolgáltatások terén, ahol a UPC elindította vadonatúj, igény szerint beállítható korlátlan hang- és adatforgalmat biztosító díjcsomagjait. A siker további eleme a kiszélesített készülékválaszték, amelynek következtében erőteljesen növekedett az előfizetések és az ügyfelek száma, illetve megugrott a tévékészülékek és mobil eszközök értékesítése is. Az & uuml;zleti- és a mobil szolgáltatások üzletág jó teljesítménye is hozzájárult a vállalat pénzügyi eredményeinek erősödéséhez.

Egyenletesen növekszik az előfizetések száma

A vezetékes és mobil előfizetések száma a második negyedévben összességében 2,1 millió fölé emelkedett. Június végén 680 300 szélessávú internet-előfizetést tartott számon a UPC, ami 35 100-zal haladta meg az egy évvel korábbi mennyiséget. Emellett a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 14 600-zal nőtt, így a negyedév végére elérte a 687 700-at. Jól teljesítettek a telefonszolgáltatások is: miközben a vezetékes telefon előfizetések száma - egy év alatt 56 900-zal növekedve - a második negyedév végén már 652 700 fölött járt, ugyanebben az időszakban a mobil előfizetések s záma 24 300-zal nőtt, és így elérte a 99 000-et.

Gyorsuló hálózatfejlesztések

A UPC - részben saját forrásból, részben a kormányzat Szupergyors Internet Programjának segítségével - meglévő szolgáltatási területén és új településeken is tovább folytatja hálózatának fejlesztését, különösen a monori körzetben. 2018 június végén országszerte 1 807 300 háztartásban voltak elérhetőek a UPC szolgáltatásai, amely 58 800-zal több mint egy évvel korábban. A lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig meghaladta a 859 400-at.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Exkluzív break

Reception Share (RSH%)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!