mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Voltaren kampányát a Progressive jegyzi
2018-08-16 13:48 [Marketinginfo.hu]

A Progressive Reklámügynökség bonyolítja a Voltaren Emulgel Forte idei integrált kommunikációs kampányát, a médiaügynökség a Mediacom, míg a PR-feladatokat a VIPR látja el.

Az 50 év felettiek 80%-át érintik mozgásszervi problémák Magyarországon, viszont csak a felnőtt lakosság 53%-a használ fájdalomcsillapító tartalmú gélt ennek kezelésére. A kategóriájában piacvezető Voltaren Emulgel Forte már évek óta dolgozik a Progressive-vel, hogy növelje a márka piaci részesedését. Idén a cél egy olyan, márkaaktivációra épülő hosszú távú integrált kampány kialakítása volt, amely több éven keresztül összekapcsolja a márkát a fájdalomnélküli mozgással az idősebb korban is, és képes biztosítani a brand folyamatos növekedését a célcsoportban.

A kreatív koncepció a Magyar Nyugdíjasok Egyesületének Országos Szövetsége (NYOSZ) által életre hívott Szenior-mozgásprogramra épül, amelynek legfontosabb küldetése, hogy minél több idős ember életébe visszahozza a mozgás örömét. Az első év célja 10.000 mozgással töltött óra összegyűjtése a program keretein belül, ez a szám tervek szerint minden évben tovább fog nőni. A kezdeményezéshez szabadon csatlakozhatnak a szépkorúak szervezetei. Az üzeneteke a televízióban, nyomtatott sajtóban, PR-felületeken, és természetesen különböző nyugdíjas rendezvényeken jelennek meg. A kampányhoz csatlakozott például Németh Lajos nyugdíjas meteorológus nagykövetként, aki több rendezvényen motiválja a mozogni vágyókat.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Reception Share (RSH%)

Coverage (COV)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!