mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Voltaren kampányát a Progressive jegyzi
2018-08-16 13:48 [Marketinginfo.hu]

A Progressive Reklámügynökség bonyolítja a Voltaren Emulgel Forte idei integrált kommunikációs kampányát, a médiaügynökség a Mediacom, míg a PR-feladatokat a VIPR látja el.

Az 50 év felettiek 80%-át érintik mozgásszervi problémák Magyarországon, viszont csak a felnőtt lakosság 53%-a használ fájdalomcsillapító tartalmú gélt ennek kezelésére. A kategóriájában piacvezető Voltaren Emulgel Forte már évek óta dolgozik a Progressive-vel, hogy növelje a márka piaci részesedését. Idén a cél egy olyan, márkaaktivációra épülő hosszú távú integrált kampány kialakítása volt, amely több éven keresztül összekapcsolja a márkát a fájdalomnélküli mozgással az idősebb korban is, és képes biztosítani a brand folyamatos növekedését a célcsoportban.

A kreatív koncepció a Magyar Nyugdíjasok Egyesületének Országos Szövetsége (NYOSZ) által életre hívott Szenior-mozgásprogramra épül, amelynek legfontosabb küldetése, hogy minél több idős ember életébe visszahozza a mozgás örömét. Az első év célja 10.000 mozgással töltött óra összegyűjtése a program keretein belül, ez a szám tervek szerint minden évben tovább fog nőni. A kezdeményezéshez szabadon csatlakozhatnak a szépkorúak szervezetei. Az üzeneteke a televízióban, nyomtatott sajtóban, PR-felületeken, és természetesen különböző nyugdíjas rendezvényeken jelennek meg. A kampányhoz csatlakozott például Németh Lajos nyugdíjas meteorológus nagykövetként, aki több rendezvényen motiválja a mozogni vágyókat.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!