mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Csalókra figyelmeztet a UPC
2018-08-17 11:10 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

"Átvállalnák" az előfizetéseket, de csak személyes adatokra és az eszközökre vadásznak.

Ismeretlen személyek a UPC ügyfeleit megkeresve ajánlják fel, hogy átvállalják az előfizetett szolgáltatást, hogy - közlésük szerint - terhet vegyenek le a vállukról. Mindezt azonban azért teszik, hogy hozzájussanak az ügyfelek személyes adataihoz, valamint még az átírási kérelem elbírálásának befejezése előtt eltulajdoníthassák a szolgáltatást biztosító berendezéseket (médiabox, modem).

A UPC Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy minden olyan esetben, amikor átírási kérelemmel keresik meg őket telefonon vagy interneten keresztül, egyeztessenek az ügyfélszolgálattal a folyamatot illetően, annak érdekében, hogy az esetleges visszaélések és anyagi károk megelőzhetők legyenek.

A UPC Magyarország a benyújtott átírási kérelmek során felmerült díjakat kizárólagosan az átvállalóra terheli. A szolgáltató sem készpénzben, sem elektronikus úton nem kér be díjakat, a berendezések mozgatása pedig kizárólagosan az átírási kérelem sikeres elbírálását követően a UPC által történik meg.

A vállalat mindent megtesz annak érdekében, hogy a hasonló visszaéléseket megakadályozza, ezért ismeretlen tettesek ellen feljelentést tett a rendőrségnél. Egyúttal arra kéri ügyfeleit, hogy amennyiben hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!