mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újrahasznosított reklámponyvából készült bútorok
2018-08-24 12:54 [Marketinginfo.hu]

A Szigeten szolgálatot teljesített, újrahasznosított reklámponyvából készült bútorszetteket és egy jótékonysági eseményen gyűjtött, több mint 3 millió forint értékű adományt adott át a Mercedes-Benz a NGYSZ-nek.


Ötven négyzetméternyi reklámponyvából gyártott bútorokat adott át a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) Élhető Jövő Parkjában a Mercedes-Benz a szervezetnek. A csillagos márka számára egyaránt kulcsfontosságú az innováció és a fenntarthatóság, így a speciális ülőalkalmatosságok azokhoz a célkitűzésekhez is illeszkednek, melyek mentén a park is létrejött. Az Élhető Jövő Park kialakításával a szervezet is igyekszik óvni a környezetet, csökkenteni a károsanyag-kibocsátást. Ennek érdekében megújuló energiaforrásokat használ a mindennapi működéshez. A bútorok készítése során a legfontosabb szempont a környezettudatosság és tisztíthatóság volt, valamint az, hogy a tárgyak könnyen szállíthatók, mozgathatók legyenek. Míg a fotelek, kanapék és puffok kárpitja újrahasznosított Mercedes-Benz reklámponyvából, az alapszerkezet újrahasznosított műanyag raklapból készült.

Az alkalmat megragadva adta át a márka azt a 3.390.000 forintos adományt is, amelyet a Mercedes-Benz az idén 10. születésnapját ünneplő Fashion Streettel közösen gyűjtött az NGYSZ számára egy júliusi, exkluzív Formula-1-es eseményen. Ezen a rendezvényen a vendégek tombola és árverés keretében adakozhattak, melyhez Lewis Hamilton és Palvin Barbara nyújtottak hatékony segítséget.

A Mercedes-Benz több mint húsz éve támogatja a karitatív szervezetet, mindeddig százhúsz millió forintot meghaladó összeggel segítette az NGYSZ-t.

"Boldogok vagyunk, hogy egy prémium autómárka szívügyeként tekint szervezetünk segítésére. Az elmúlt több évtizedes együttműködésnek köszönhetően évek óta kiemelt támogatóként jelenik meg a kétnapos Városligeti Gyermeknapunkon és a Díjlovas és Lovasterápiás Versenyünkön a fóti Lovasterápiás és Oktató Központunkban, de különböző árverések mellett szervezett már különleges gyermeksajtótájékoztatót is az Élhető Jövő Parkban, ahol a legféltettebb titkairól kérdezhették a gyerekek Nico Rosberg Formula-1-es világbajnokot" - mondta Edvi Péter, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat elnöke.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!