mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új szakember az Artvertising-nél
2018-09-07 13:16 [Marketinginfo.hu]

Aktív résztvevője volt az idei prémium rendezvény-; és fesztiválszezonnak az Artvertising. Mindegyik nagy népszerűségnek örvendő eseményen lehetett találkozni az ügynökség nevével fémjelzett munkával.

Újonnan beindított, önálló event és promóciós divíziója az utóbbi három hónapban ugyanakkor több tendert is megnyert, jelenleg ezeknek a megbízásoknak az előkészítésén dolgozik az a professzionális csapat, amelynek irányítására Polgár Szabó Krisztina személyében találta meg a megfelelő szakembert az ügynökség.

"A rendezvényszervezés összetett feladat, tapasztalatot, kreativitást, és fegyelmezett hozzáállást igényel. Krisztit ajánlották nekünk, és egy beszélgetés során be is bizonyította, hogy rendelkezik azokkal a kompetenciákkal, illetve szakmai referenciákkal, amelyekre nekünk szükségünk volt, ezért választottuk őt." - fogalmazott Nagy Gergely, az Artvertising tulajdonosa, majd hozzátette: "Az előzetes tervek szerint építkezünk. A közelmúltban elindult az önálló PR-kommunikációs részlegünk, most az event és promóció, rövidtávon a következő lépés a digitális média. Nem állunk le, hosszútávon még számos fejlesztést tervezünk. Az eddig megvalósított bővítésekkel meglévő ügyfeleinknek már teljeskörű kiszolgálást tudunk biztosítani, illetve bátran indulunk olyan tendereken, vállalunk olyan megbízásokat is, amelyeket eddig pont azért hagytunk ki, mert csapatunkban még nem voltak jelen ezek a szakemberek. A fesztiválokra és a saját kezdeményezésű rendezvényekre koncentrálunk, ezeken a területeken is le szeretnénk tenni a névjegyünket."- fogalmazott Nagy Gergely, az Artvertising tulajdonosa.

Kriszti bejárta már a világot, de az új szakmai lehetőségek, kihívások mindig hazahozták. Rendezvényszervezői tehetsége egy termékbevezető eseményen derült ki, azóta ezen a területen pörög, és sikert-sikerre halmoz. A legfontosabb értékek számára a kitartás, szorgalom, tisztesség és hitelesség - ezek jegyében építi az Artvertisingnál új csapatát, akikkel olyan rendezvényeket szeretne szervezni, amelyekkel értéket teremthet.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!