mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
ADRun Futóverseny
2018-09-07 14:34 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egyedi tervezésű logóval, és motivációs üzenettel hirdeti meg idén a Budapest Sportiroda (BSI) a kommunikációs és reklám-ügynökségeket megszólító maraton váltóbajnokságát.

A cél, hogy minél több ügynökség jelentkezzen, minél több szakember álljon a rajtvonalhoz, ezúttal mint az egészséges életmód nagykövete.

"A kommunikációs-reklám szakma köztudottan úgynevezett ülő-munka, ami azonban kimagasló kreativitást, megerőltető szellemi befektetést igényel. Éppen ezért, az ezen a területen dolgozóknak rendkívül fontos a kikapcsolódás, a feltöltődés, amelyre a sport, és ezen belül is a futás az egyik leghatékonyabb eszköz. Az ADRun erre kínál többszörös alternatív megoldást: egyszerre egyéni rekreáció, csapatépítő, inspiráló, és példamutató." - fogalmazott Kocsis Árpád, a BSI ügyvezető igazgatója.

Az ADRun-ra a magyar és nemzetközi kommunikációs-reklám területen tevékenykedő ügynökségek képviselői jelentkezhetnek, a maratoni távot 4 szakaszban: 9 km - 12,4 km - 8,6 km - 12,2 km kell teljesíteniük.

Első hallásra sok lehet a 12,2 km, de figyelembe véve, hogy mennyien választják a futást feltöltődés céljából, ez a szakasz is könnyen teljesíthető.

A szervezők a motivációs oldalra is figyeltek. Minden nevezési díjból elkülönítenek egy bizonyos összeget az "ADRun Alap" cím alatt, ezt a legjobban teljesítő ügynökség csapata használhatja fel, szabadon. Csak egy kikötés van: olyan lehetőségre kell fordítani az összeget, amelyik a csapatok közti előrelépést, a szakmai fejlődését segíti elő - legyen szó egy study tour-ról egy kedvenc városba; részvételről egy szakmai rendezvényen; vagy egy látogatásról egy kedvenc ügynökségnél.

Az ADRun ötletének kidolgozásában, szervezésében és lebonyolításában a BSI partner-ügynöksége az Artvertising.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!