mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újabb rádióműsorok támogatása
2018-09-07 17:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Rádióműsorok készítésének és közösségi médiaszolgáltatók műszaki fejlesztéseinek támogatásáról is döntött a Médiatanács.

A Médiatanács a Magyar Média Mecenatúra Program rendszeresen jelentkező rádióműsorok gyártásának egy éves támogatására meghirdetett idei pályázatának második fordulójában összesen 75 millió forintot ítélt oda huszonhárom helyi, körzeti és kisközösségi rádió huszonnyolc hír-, szolgáltató vagy tematikus magazinműsorának készítésére. A támogatott kereskedelmi rádiók között van a miskolci Rádió M, a gyöngyösi FM7 Rádió, a szigetszentmiklósi Lakihegy Rádió, a kecskeméti székhelyű Gong Rádió, a szegedi Rádió 88, a Rádió Dabas, Fehérgyarmatról a Rádió Som, a budapesti székhelyű Trió Rádió és Amadeus Rádió, illetve öt vidéki - a szekszárdi, a győri, a kiskunfélegyházi, a pécsi és a békéscsabai - frekvenciával a szintén fővárosi központú Rádió 1.

A közösségi rádiók közül támogatja a testület a debreceni FM90 Campus Rádió, az érdi székhelyű Sola Rádió, a nyíregyházi és a miskolci frekvenciához köthető két pályázatával a miskolci székhelyű Európa Rádió, valamint a budapesti Karc FM, a Magyar Katolikus Rádió, a Klasszik Rádió, a Jazzy Rádió, az InfoRádió és a Civil Rádió egy-egy műsorát. Ebben a fordulóban a kisközösségi rádióállomások közül a kiskunfélegyházi Rádió Smile, a gyöngyösi MaxiRádió, a székesfehérvári Táska Rádió és a gyomaendrődi Rádió Sun műsorainak készítése részesült támogatásban.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!