mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Saját gyártású műsorok és sorozatpremierek a Viasaton
2018-09-14 11:56 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az eseményekben gazdag nyári hónapok után ismét magasra teszi a lécet őszi premierjeivel a Sony portfólió.

Beindult az őszi műsordömping a Sony csatornáin. Gundel Takács Gábor, az ország egyik legkedveltebb televíziós személyisége és leghitelesebb kvízmestere a VIASAT3 műsorán tért vissza a tudásalapú vetélkedők műfajához. A KérdezŐ (Who's asking?) nagyszabású stúdióvetélkedő az izraeli Armoza egyik legsikeresebb formátuma, amely szülőhazája mellett számos más országban, többek között Franciaországban, Thaiföldön és Észtországban is sikert aratott már. A rendhagyó kvízműsor egy egészen új élményt nyújt a nézőknek, kezdve azzal, hogy a kérdéseket a megszokottal ellentétben nem a műsorvezető, hanem közel 100 civil teszi fel - az önjelölt kvízguruk érdeklődési körük, szülővárosuk vagy szakmájuk mellett szinte bármiről kérdezhetnek. A civilek után - akik a stúdió hatalmas LED falán tűnnek fel - a továbbjutó párosok hazai sztároktól kapnak feladványt, így például olyan kérdésekre kell tudniuk a választ, minthogy Melyik országból származik Gianni egyik kedvenc étele, a rizibizi? vagy hogy Melyik filmben hangzik el az Ederlezi című dal, amivel Rúzsa Magdi berobbant a Megasztárban? A párosok a személyes, gyakran humoros kérdések és a sztárlépcső megmászása után akár 10 millió forinttal lehetnek gazdagabbak.

Idén ősszel, október 1-én szerelem, humor és számtalan meglepő fordulat várja majd a nézőket a VIASAT3 legújabb saját gyártású, 60 epizódra tervezett napi sorozatában, a 200 első randiban, ahol a 30-as éveiben járó Luca mindennap(i randi)jait követhetjük nyomon. A szerelemben és nevetésben gazdag sorozat olyan ismert színészeket sorakoztat fel, mint Gáspár Kata, Mészáros András, Pápai Erika, Szerednyey Béla és Trokán Péter.

A SPTN CE Közép és Kelet-európai régióért felelős tartalomfejlesztési stratégiai vezetője, Temesvári Marietta hosszú ideig bújta a katalógusokat és nézte azokat a külföldi sorozatformátumokat, amelyek jól ültethetők át magyar viszonyok közé. "Olyan sorozatot kerestünk, ami jól illeszkedik a Sony és a VIASAT3 brandjéhez, és csak annyira csajos, hogy azért nem idegeníti el a férfiakat sem. Az argentin Ciega a citas szerethető karakterekkel van tele, és olyan általános kérdéseket vet fel, amelyek talán mindenkit foglalkoztatnak. A sorozatot számos országban adaptálták sikeresen, amely az erős átívelő sztorinak, a gazdagon kidolgozott mellékszereplői karaktereknek és mellékszálaknak, valamint az életszerű és humoros párbeszédeknek köszönhető".

A Sony Pictures magyarországi csatornáihoz tartozó VIASAT3 szintet lép azzal, hogy helyi gyártású napi sorozatot tűz műsorára. A 200 első randi filmes igényességű minőségi sorozat, amelynek leforgatására közel 150 nap állt a stáb rendelkezésére. A belső jelenetekhez hatalmas díszletet építettek, amelynek területe mintegy 1000 m2: itt van berendezve Luca lakása, édesanyja villája, valamint a rádió irodája és stúdiója is, ahol a lány dolgozik. A külső jeleneteket 50 helyszínen rögzítették, mielőtt a stáb bevonult volna a stúdióba.

Az élethű környezet megteremtéséhez filmes technikákat, speciális világítást és plánokat használtak a szakemberek, a sorozat főcímzenéje a Honeybeast együttes Így játszom című slágere.

A VIASAT3 mellett a VIASAT6 is teljesen megújult műsorstruktúrával, premierekkel és megunhatatlan közönségkedvencekkel várja a nyaralásból visszatérő nézőket.

A nyár sem telt eseménytelenül a Sony-csatornák háza táján. Egy különleges együttműködés keretein belül keddenként jobbnál jobb filmekkel vártuk a Budapest Park Kertmozijában a filmrajongókat. A Sony MAX pedig életében először fesztiválozott a vízparton: a velencei EFOTT-on és a zamárdi STRAND Fesztiválon színes és egyedi kitelepüléssel, számtalan unikornissal és flamingóval vártuk a szórakozni vágyókat. A #maxolom hashtaget használók Sony-s strandkellékeket nyerhettek, a legelszántabbak pedig részt vehettek az Unikornisok vs. Flamingók víziváltón, ahol az értékes ajándékokat a leggyorsabb matracozók nyerték.


További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!