mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Érkezik az Influencer Festival
2018-09-18 11:25 [Marketinginfo.hu]

2018. szeptember 19-e a kommunikációs szakma, hazánk újságírói, bloggerei, és véleményvezérei számára az influencerekről fog szólni.

A fesztiválon a Coca-Cola Stage-en és a Brand Zone-ban egyszerre két helyszínen, egész napon át tartanak majd az előadások és kerekasztal-beszélgetések a szakma legjobbjaival. A rendezvény partnere a Fantával együtt a Coca-Cola Magyarország is, amely egyike azoknak a nagyvállalatoknak hazánkban, ahol a kommunikációs szakemberek elsőként kezdtek influencer kommunikációval foglalkozni.

A nemzetközi és a hazai piac összehasonlításától, jövőbeli tendenciákról és becslésekről, közösségimédia-csatornák használatának változásáról, azok szabályozásairól, pszichológiájáról, szociológiájáról, influencer trendekről a nemek és a korcsoportok vizsgálatában is szó lesz az egynapos fesztiválon. De profiktól hallhatunk minden fontos tudnivalót a sportoló véleményvezérekről, állati influencerekről, és még sok más, a témát feldolgozó érdekességről, aktualitásról is, hiszen az Influencer Festival Magyarország legismertebb, legelismertebb és legprofibb influencereit és az influencerekkel dolgozó legjobb szakértőket vonja be a programba.

"Hogy ki lesz a következő paródiánk áldozata? Erről nem fogok beszélni, de arról - előadótársammal együtt - igen, hogy hol tart most, és merre fejlődik a YouTube videózás itthon és külföldön. Beszélünk majd arról, hogy a mi oldalunkról hogyan látjuk a szponzorok megjelenését, és hogy szerintünk milyen videótípusok lesznek népszerűek a jövőben. Azoknak ajánljuk az előadást, akiket érdekel a YouTube a videókészítők szemszögéből, de még nem látják pontosan, hogy hogyan működik, vagy még nem mertek belevágni, és az utolsó lökésre van szükségük, akár videósként, akár szponzorként." - mesélt az előadás témáiról Pamkutya Béla.

A Coca-Cola Magyarországgal együttműködő influencer Pamkutya mellett Csecse Attila is. "A beszélgetés, amiben részt fogok venni, számomra is szuper izgalmas lesz, már várom, hogy megosszuk beszélgetőtársaimmal a tapasztalatainkat. Ki fogunk térni arra is, hogyan tudjuk követőink érdeklődését fenntartani, valamint arra, hogyan tudjuk elkerülni a kiégést." - mondta Csecse Attila, aki az Influencer Festival kerekasztal-beszélgetésében a Coca-Cola színpadán többek között Iszak Esztivel - a Coca-Cola Magyarország nagykövetével - fog tapasztalatokat megosztani.

A Brand Zone-ban pedig a megbízói oldal képviselőitől, így például a Coca-Cola regionális connection managerétől tanulhatunk a szakmáról: Mérő Ádám abba fogja beavatni a közönséget, mi alapján választanak nagyköveteket a legnagyobb márkák.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!