mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Pr-Oscart nyert a Noguchi
2018-09-19 15:26 [Marketinginfo.hu]

A Noguchi Porter Novelli idén két kampánnyal került fel a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) Golden World Award shortlistjére, és az egyikkel meg is nyerte a "pr-Oscarként" ismert elismerést.

Az LG-nek kidolgozott OLED TV-bevezető kampány, a "Mint kép a falon" a világversenyen elhozta a legjobb termékbevezetés kategória díját.

A Noguchi másik pályázata, a Coca-Cola Magyarországnak fejlesztett ismeretterjesztő-szemléletformáló kampány, az élelmiszercímkék megértését támogató Okoscímke program az élelmiszer és ital kategóriában került a világ legjobbjai, a 176 döntős pályázat közé.

"Nagyon örülünk és büszkék vagyunk rá, hogy elnyertük a Noguchi történetének hetedik Golden World Awardját," mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. "Tizennyolcadik éve indulunk a világ egyik legrangosabb pr-versenyén, édes teher, hogy erről úgy emlékezünk meg: új polcot kell csináltatnunk a büszkeségfalra. Köszönjük a bizalmat a Coca-Cola Magyarországnak és az LG-nek, és köszönöm a remek munkát a kampányokat kidolgozó kollégáimnak."



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!