mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A kisvállalkozásokon keresztül jutnak el a nagyokhoz a kiberbűnözők
2018-09-27 12:51 [MTI + Mediainfo.hu]

A kiberbűnőzök útja a nagyobb cégekhez sokszor a kevésbé védett kis- és közepes vállalatokon (kkv), beszállítókon keresztül vezet, ezért fontos, hogy ezek is védekezzenek a támadások megelőzése érdekében.

A Juniper Research szerint a globális adatszivárgások költsége 2019-re várhatóan 2 milliárd dollárra emelkedik, amelynek jelentős része a nagyvállalatokat sújtja. Az ESET szakemberei szerint ez az összeg a kibervédelmi intézkedésekkel jelentősen csökkenthető, emellett pedig megelőzhetők lennének azok a versenyhátrányt okozó anyagi és erkölcsi veszteségek, amelyek egy kibertámadás során sújtják a kkv-kat - áll az ESET Internet Security és a szintén IT-biztonsággal foglalkozó Sicontact Kft. közös közleményében.

A szakemberek egyebek mellett azt javasolják a nagyobb cégeknek, hogy ne csak a vezetőiket és az alkalmazottaikat oktassák rendszeresen, hanem a beszállítóikat is, illetve használjanak titkosító megoldásokat a hordozható eszközök védelmére, és készítsenek rendszeresen biztonsági mentéseket.

A Sicontact Kft. informatikai biztonsággal foglalkozó szoftverdisztribútor, Magyarországon az ESET technológiára épülő termékeivel a lakossági és a vállalati szegmensben meghatározó piaci szereplő. A kft. nettó árbevétele tavaly 1,58 milliárd forint volt, az azt megelőző évben 1,54 milliárd forintot tett ki. Adózott eredménye 2017-ben meghaladta a 237 millió forintot, 2016-ban pedig a 215 millió forintot. A cégnek 27 dolgozója van - közölték.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!