mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elismerték a Mall.hu-t
2018-10-01 11:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A legnagyobb hazai internetes szakmai fórumnak számító Internet Hungary 2018 konferencia keretében hirdették meg a legjobb ügyfélszolgálat címért folyó pályázatot.

A rendkívül széles választékot kínáló egyik legnagyobb hazai webplázaként a Mall.hu pályázata emberközpontúságával érdemelte ki az idei díjat, amit a konferencia keretében vehetett át Deli Ágnes, a Mall.hu ügyfélkapcsolati vezetője.

"Webáruházként az egyik fő célkitűzésünk, hogy megmutassuk, valódi emberek dolgoznak nálunk is, és hogy ügyfélszolgálatunkon nem csak robottal lehet beszélni, vagy gépi hanggal szót érteni, hanem valódi emberek adnak valódi választ a felmerülő egyedi kérdésekre. Mindezek mellett legfőbb törekvésünk, hogy vásárlóink teljeskörű kiszolgálást kapjanak, a lehető legmagasabb minőségben, és a lehető leggyorsabban. Így ügyfélszolgálatunk nemcsak készséggel segít, de akár rendelést is lead. Kollégáink naponta azon dolgoznak, hogy minden felmerülő kérdést lezárjanak, és ne legyen megválaszolatlan hívás, megkeresés a nap végén." - mondta a díj átvételekor Deli Ágnes.

"Jelenleg két további ügyfélszolgálati megoldáson dolgozunk, melyet a közeljövőben tervezünk bevezetni: tesztelés alatt áll a chatbot a weboldalra és Facebookra, és folyik egy online-form kialakítása, amelyen keresztül ügyfeleink célzottan küldhetik el észrevételeiket, kérdéseiket vagy esetleges panaszaikat." - tette hozzá Deli Ágnes.

A Mall.hu emberközpontú működését korábban több díjjal is elismerték, 2015-ben és 2017-ben is elnyerte a Superbrands-díjat, az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal által indított, "Az Ország Boltja" minőségi és népszerűségi versenyen pedig a 2. helyen végeztek a "Webpláza" termékkategóriában.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!