mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rekordbevétel az LG-nél
2018-10-02 12:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Közzétette 2018 második negyedévi és első féléves eredménybeszámolóját az LG Electronics (LG).

A dél-koreai társaság több tekintetben is rekordról számolt be: a január-júniusi időszakban története legnagyobb globális féléves bevételét és legnagyobb üzemi eredményét érte el, és első ízben haladták meg a vállalat hathavi eladásai a 30 ezer milliárd wont.

Az LG a második negyedévben 15,02 ezer milliárd won (13,9 milliárd dollár) konszolidált globális árbevétel mellett 771 milliárd won (715,1 millió dollár) üzemi eredményt ért el. A forgalom 3,2 százalékkal, az üzemi eredmény pedig 16,1 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. Az első félév során felmutatott 30,14 ezer milliárd won (28 milliárd dollár) árbevétel 3,2 százalékkal nagyobb 2017 azonos időszakánál, továbbá a vállalat történetének legnagyobb féléves forgalmát jelenti. Szintén rekordot döntött az első féléves üzemi eredmény, amely éves összevetésben 18,5 százalékkal 1,88 ezer milliárd wonra (1,7 milliárd dollár) emelkedett.

A nyereségesség javulása a második negyedévben elsősorban a háztartási gépek, a légkondicionáló berendezések és a prémium kategóriás szórakoztató elektronikai eszközök piacán elért sikereknek volt köszönhető. A vállalat ugyanakkor azt is jelezte, hogy a piaci környezet bizonytalanságai, a versenyhelyzet és a nemzetközi kereskedelmi feltételek kilátásai miatt a második félévben még nagyobb hangsúlyt helyez majd a költség alapú versenyképességre és a nyereséges növekedésre.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!