mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Király András
Király András László
The Cook Kft.
projekvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Több mint nyolcezren vásároltak karszalagot a Színházak éjszakáján
2018-10-02 13:30 [MTI + Mediainfo.hu]

Nyolcezerkétszáz karszalagvásárló volt kíváncsi az idén a budapesti Színházak éjszakájának programjaira.

Szeptember 22-én hetedik alkalommal rendezték meg Budapesten a Színházak éjszakáját, amelynek alkalmával 31 színház mintegy 200 programot kínált a közönségnek.

A fővárosi önkormányzat támogatásából megvalósult eseményen egyetlen karszalaggal többek közt nyílt próbákra, közönségtalálkozókra, színházi várossétákra és csak erre a napra összeállított, különleges programokra lehet ellátogatni.

Ebben az évben sokan voltak kíváncsiak a KÉK - Kortárs Építészeti Központ és az Országos Színháztörténeti Múzeum és Intézet által szervezett színházi várossétákra. Újdonság volt idén, hogy több teátrum programjának középpontjába a színházpedagógia került, amely ugyanazt segíti elő, amit a Színházak éjszakája is céljául tűz ki minden évben: szorosabbá fűzni a kapcsolatot alkotók és nézők között.

Szintén új elemként a közösségi autómegosztó rendszer, a GreenGo sofőrei szállították a nézőket a színházakhoz. Jó hangulatban telt az idei afterparty is, amelyen a művészek és a közönség együtt szórakozhatott, többek közt a BEKVART, az Ed Is On és noÁr zenéjére - áll a közleményben.

Az idei évben a résztvevő színházak között volt az Átrium, a Baltazár Színház, a Bethlen Téri Színház, a Budapest Bábszínház, a Budapesti Operettszínház, a Dumaszínház, az Erkel Színház, a Hatszín Teátrum, a Játékszín, a József Attila Színház, a Jurányi Inkubátorház, a Karaván Színház, a Karinthy Színház, a Katona József Színház, a Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház, a Magyar Színház, a Momentán Társulat, a Színház- és Filmművészeti Egyetem Ódry Színpada, az Örkény István Színház, a Ferencvárosi Pinceszínház, a Radnóti Miklós Színház, a Rózsavölgyi Szalon Arts&Café, az RS9 Színház, a Stúdió K Színház, a Szkéné Színház, a Trafó, a TRIP, a Turay Ida Színház, az Újszínház, a Vidám Színpad és a Vígszínház.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!