mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új Group Account Director a Kantar Millward Brown-nál
2018-10-04 14:40 [Marketinginfo.hu]

Októbertől új szakemberrel bővül a Kantar Millward Brown csapata, Szabó Valéria Group Account Director pozícióba érkezik a kutató-tanácsadó céghez.

A szakember kinevezését megelőzően több mint 15 évet töltött az Ipsos hazai és nemzetközi irodáinál, ahol telekommunikációs, valamint FMCG területen volt ügyfélkapcsolati vezető, valamint a kommunikációs és marketingkutatási csapatok szakmai irányítását látta el. A Kantar Millward Brownhoz a UPC regionális insight csapatából érkezett.

Az elmúlt évek intenzív növekedésével összhangban októbertől új szakemberrel bővíti csapatát a Kantar Millward Brown. Szabó Valéria - 15 éves, a hazai és a nemzetközi Ipsos-nál szerzett tapasztalattal a háta mögött - Group Account Directorként csatlakozik a kommunikációs és márkaspecialista céghez. A UPC regionális insight csapatából érkező szakember feladata egy új ügyfélkapcsolati csapat felépítése lesz, amely a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki a vállalat hazai és regionális ügyfeleit, a már meglévő négy ügyfélkapcsolati csapat munkájával összhangban.

"Számos tervvel, nagy örömmel vágok bele az új csapat felépítésébe. Izgatottan várom, hogy a legújabb módszerek, technikák felhasználásával támogathassuk a Kantar Millward Brown bővülő ügyfélportfóliójában szereplő márkákat" - mondta el Szabó Valéria a kinevezése kapcsán.

Virágh Miklós, a Kantar Millward Brown magyarországi irodájának vezetője hozzátette: "Büszke vagyok, hogy Vali személyében újabb szaktekintély csatlakozott a teamhez. Új ügyfélkapcsolati csapatunk felépítése jól illeszkedik stratégiánkba, amely a testre szabott megoldásokra, márkáink hosszú távú előnyeinek kiaknázására, valamint az értékteremtésre fókuszál."

Virágh Miklós szerint az iparág átalakulóban van: a hagyományos kutatások kizárólagossága helyett egyre inkább a többféle adat és információ integrációjára kerül a hangsúly. Így a kutatási technikákon felül az adott funkcionális terület, valamint az iparág ismerete kulcskérdéssé válik, éppen ezért a márka- és kommunikációspecialista vállalat ezen a területen is folyamatosan mélyíti tudását, bővíti eszközkészletét és megoldásait. A kutatócég az új trenddel összhangban alakította ki legújabb, legkorszerűbb technológiákkal felszerelt fókusztermét is, amely nem csak a hagyományos fókuszcsoportok elvárásait szolgálja ki, de az olyan speciális workshop technikákat is kiválóan támogatja, mint például a kreatív csoport.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!