mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Karrier kiadvány az ipari vállalkozásokért
2018-10-15 10:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új, karrier fókuszú kiadvánnyal jelentkezik a NEW technology magazin, hogy elősegítse az ipari vállalkozások számára a fiatalabb generációk elérését.

A kiadvány évente kétszer jelenik meg, a két legnagyobb ipari kiállítással egy időben. Idén az Automotive Hungary kiállításon debütál októberben.

A szaklap már az indulásakor megfogalmazta, hogy kapocs szeretne lenni a felsőoktatási intézmények hallgatói és a technológiai cégek között. Ennek egyik jelentős állomása a műszaki tematikájú karrier kiadvány elindítása, amellyel a lap munkatársai célzottan a fiatal munkavállalókhoz, valamint az egyetemi és főiskolai hallgatókhoz kívánnak szólni.

"Napjainkban nagyon sokat lehet olvasni arról, hogy az ipari vállalkozások folyamatosan küzdenek a munkaerőhiánnyal, amely sokszor gátja is lehet egy-egy cég fejlődésének. A legnagyobb kihívásnak partnereink többsége azt nevezte meg, hogy nehezen tudja elérni az Y és Z generációt. Az online világban gyorsan elvesznek az üzenetek, ezért döntöttünk úgy, hogy egy, kifejezetten a fiatalabb munkavállalók számára készült kiadvánnyal jelenünk meg a legnagyobb ipari kiállításokon" - mondta Czakó Miklós, a NEW technology főszerkesztője.

A Green Edge Media Group az év elején robbant be a műszaki lappiacra a NEW technology magazinnal. A kéthavonta megjelenő, széles spektrumból merítő műszaki szaklap az ipar legfőbb területeinek áttöréseire, a legújabb trendekre és innovatív vállalatok újdonságaira fókuszál.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!