mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újra Eauscar-díjas a Szentkirályi Ásványvíz REG
2005-02-08 12:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Idén is Eauscar-díjjal jutalmazták a Szentkirályi Ásványvizet a párizsi Aqua-Expo-n.

Első alkalommal tavaly, a szénsavmentes kategóriában, 2005-ben pedig az ízesített víz kategóriájában szerezték meg az első helyezést jelentő EAUSCAR-díjat, az egyedi fejlesztésű rózsaolajjal és gyógynövény-kivonatokkal ízesített ásványvízzel.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. első ízben 2004-ben nevezte be termékeit a párizsi Aqua Expo-ra, ahol a szénsavmentes ásványvíz kategóriában - több nagy nemzetközi márkát is maga mögé utasítva - megszerezte a nemzetközi elismerést jelentő első helyezést.

Idén nem a szénsavmentes kategóriában indult a Szentkirályi Ásványvíz, és újra Eauscar-díjban részesült az ízesített víz kategória győzteseként.

"Örömmel fogadtuk, hogy egyedi fejlesztésű új termékünk az első megmérettetés alkalmával jól szerepelt, és bízom benne, hogy a hazai vásárlók is szívesen fogyasztják majd. Ezt az elsősorban a fiataloknak és az egészséges életmódot folytatóknak szánjuk." - mondta Balogh Levente, a cég ügyvezető igazgatója. "A külföldi tapasztalatok és tendenciák azt mutatják, hogy az ízesített vizek fogyasztása terén - az édesítők, a mesterséges színezékek, valamint az E-adalékok kiszorítása miatt - igen komoly előretörés várható világszerte, így hazánkban is" - tette hozzá. Majd elmondta még, hogy számukra a 2004-es verseny volt az igazi megmérettetés, hiszen míg tavaly a világ összes jelentős ásványvízpiaci szereplője indult a versenyen, az idén a 150-es mezőny mindössze hétre csökkent - nem tudni mi okból, a világ nagy márkái távolmaradtak -, s a nevezők közül 3 magyar győztesként került ki.

Az ízesített víz forgalmazására Magyarországon és külföldön is ez év nyarától kerül sor, a tervek szerint 1 millió db flakont palackoznak majd, és mert külföldön népszerűbbek az ízesített vizek, kb. 70 százalékát az országhatáron túl, 30 százalékát pedig hazánkban értékesítenek. A vásárlók mindazon helyeken találkozhatnak vele, ahol a szénsavas és szénsavmentes vizek is kaphatók.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!