mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Legyőzhetetlen a Halloween az észak-amerikai mozikban
2018-11-02 12:42 [MTI + Mediainfo.hu]

Második hete legyőzhetetlen a Halloween című horror az észak-amerikai mozikban - írta a Variety.com a jegyárbevételek iparági becslései alapján.

A Universal és a Blumhouse produkciója, melyben a főszerepet Jamie Lee Curtis játssza, második hétvégéjén 32 millió dolláros (9,1 milliárd forintos) jegyárbevételt hozott, ami 58 százalékkal kevesebb a parádés nyitásnál.

A film már múlt pénteken átlépte a 100 milliós határt, ehhez járult az Amerikán kívüli forgalmazás, így összesen 172 milliónál jár.

A második helyen a Warner Bros. Csillag születik című remake-je végzett 14 milliós jegyárbevétellel. Lady Gaga és Bradley Cooper musicalfilmjére a debütálás óta Észak-Amerikában már 148 millió dollárért váltottak jegyet, Amerikán kívül is több mint százmilliót fizettek a pénztáraknál, így a film bevételei elérték a 148 milliót.

A Venom, a Sony szuperhősfilmje 10,8 millióval a harmadik helyen végzett, észak-amerikai jegyárbevétele ezzel 187 millióra, globálisan 508 millióra nőtt.

Halloweenre készült családbarát ijesztgetős film is, a Sony Libabőr 2: Hullajó Halloweenje, amelyik 7,5 milliós hétvégi észak-amerikai bevételével negyedik lett.

A nagy stúdiók óvatosak voltak az őszi ünnepek előtti filmbemutatókkal: csak a Lionsgate A Hunter Killer küldetés című, Gerard Butlerrel és Gary Oldmannel fémjelzett thrillere debütált a széles nyilvánosság előtt, az ötödik helyet sikerült is megszereznie 6,65 millió dolláros jegyárbevételével.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!