mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reakcióvideó sorozatot indított a JOY.hu
2018-11-05 12:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A magazin online felülete, a JOY.hu most új platformmal nyit az Y és Z generáció tagjai felé.

Saját gyártású, hétről hétre jelentkező szórakoztató Youtube műsorral szólítják meg a fiatalokat: mostantól minden pénteken meghökkentő, megosztó, vicces, aktuális és személyes témákra reagálnak a szereplők, akik a weboldal szerkesztőiből, illetve kreatív és fejlesztő csapatából tevődnek össze.

A projekt célja az új közönség megszólítása mellett, hogy a márkát még közelebb hozza a kibővített célcsoporthoz. Teszi mindezt egy kifejezetten személyes, könnyed, a szereplők véleményére, benyomására, tapasztalásaira alapuló műfaj segítségével.
A videó stílusa a külföldi trendeket ötvözi egyedi, közvetlen hangvételű megközelítéssel. A reakcióvideókban górcső alá került a legelső, idén pont 20 éve megjelent JOY magazin retró trendajánlója, fényt derült a furcsa ételhóbortokra - például, hogy a túrórudi szendvics töltelékként is kiválóan működik - kiderült mennyire mozognak otthonosan a férfiak a push up melltartók világában illetve olyan felkapott internetes trendeket is feldolgoz a videósorozat, mint például a Baby Shark Challenge.

"Régóta foglalkozunk már videós tartalmak gyártásával is a szöveges tartalmak mellett, viszont ez az első komplexebb produkció, amit egy állandó, folytatásos sorozatnak szánunk. Számunkra is izgalmas kísérlet ez, hiszen minden folyamat, a tervezéstől a vágásig házon belül zajlik, és a szereplőktől is új kihívást kíván - ki gondolta volna például, hogy a front end fejlesztőnk két kódolás között a kamera előtt sziporkázik majd? Az eddigi részekkel kapcsolatban rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk az olvasóktól és a szakmától is, így továbbra is kreatív lelkesedéssel visszük előre és fejlesztjük a műsort a nézőink szórakoztatására."- mondta Alberti Petra, a JOY digitális főszerkesztője.



A JOY.hu a hazai glossy site-ok között piacvezető szerepet tölt be*. A weboldal hirdetési hatékonyságát a JOY márka erején túl, a magas affinitási index is erősíti: a 18-49-es női célcsoportot vizsgálva kiemelkedő (140)* értékkel bír, ezzel hatékony célcsoport elérést biztosítva hirdető partnereinek.

*Forrás: Gemius Explorer 2018 szeptemberi adatok


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!