mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Továbbra is naponta hatmillió körüli a rádióhallgatók száma
2018-11-08 15:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Júliustól szeptemberig országosan naponta csaknem hatmillióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgattak rádiót a NMHH legújabb országos és budapesti hallgatottsági adatai alapján.

A fővárosban a 15 éves vagy idősebb lakosság több mint 72 százaléka naponta, míg 88 százaléka hetente hangolt rá valamelyik rádiócsatornára.

Az országos adatok szerint a vizsgált időszakban és korosztályban - egy átlagos napot alapul véve - a Petőfi Rádió volt a leghallgatottabb csatorna 1,6 millió hallgatóval, amelyet a Kossuth Rádió (1,3 millió fő), majd a Rádió 1 (1 millió fő) követett. Negyedik helyen a Music FM áll 525 ezer fős napi hallgatótáborával, az ötödik a Sláger FM 393 ezer hallgatóval. A Dankó Rádió (295 ezer fő) hatodik a sorban, amelyet a Bartók Rádió (132 ezer fő), valamint a Rock FM 95.8 (94 ezer fő) követ. Az Inforádió napi hallgatottsága 73 ezer fő, a Jazzy Rádióé pedig 57 ezer volt.

Budapesten az átlagos napi hallgatószámot tekintve a Sláger FM (183 ezer fő) és a Rádió 1 (179 ezer fő) a vezető rádiók, harmadik a Music FM 158 ezer fős hallgatótáborával. A Kossuth Rádió 142 ezer, a Petőfi Rádió 129 ezer embert ér el naponta a fővárosban. Negyvenezres nagyságrendű hallgatottságot ért el a Rock FM 95.8 (44 ezer fő), az Inforádió (41 ezer fő), a Jazzy Rádió (40 ezer fő) és a Bartók Rádió (39 ezer fő). A tizedik a Dankó Rádió, 22 ezer hallgatóval.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!