mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újabb befektetővel erősít a VIRTUÓZOK
2018-11-09 15:31 [MTI + Mediainfo.hu]

Újabb befektetővel, angol sztármenedzserrel és nemzetközi média specialistával erősít a VIRTUÓZOK Plácido Domingóval közös angliai bejegyzésű cége.

Contessa Bárdossy Mária de Weisz kisebbségi részvénycsomagot vásárolt, Peter Draper a Manchester United korábbi marketingfőnöke és Szabó Stein Imre, a Zeneakadémia korábbi kommunikációs igazgatója részvényesként csatlakozik a Virtuosos Holding Ltd.-hez. Peter Draper egyúttal az Alelnökként látja el a cég nemzetközi üzletfejlesztési feladatait.

Contessa Bárdossy Mária de Weisz, a magyar származású venezuelai üzletasszony és Latin-Amerika szerte ismert filantróp kisebbségi részvénycsomag vásárlásról szóló megállapodást írt alá a VIRTUÓZOK televíziós formátum és kapcsolódó nemzetközi jogait birtokló angliai székhelyű Virtuosos Holding Ltd. vezérigazgatójával, egyben a magyar klasszikus zenei tehetségkutató műsor alapítójával, Peller Mariannal. Az egykor klasszikus zenei tanulmányokat folytató, közgazdász végzettségű, később férjével, a szintén magyar származású, Venezuelába emigrált Weisz Jánossal jelentős üzleti
birodalmat felépítő Bárdossy grófnő jelenleg Bogotában és New Yorkban él, de számos erős szállal kötődik szülőhazájához. A VIRTUÓZOK nemzetközi sikere a befektetésen túl - saját bevallása szerint- Bárdossy Mária szívügye, amelyet elsősorban Dél- Amerikában, kiterjedt kapcsolatrendszerét latba vetve kíván elősegíteni.

Az alelnökké kinevezett és részvényesként is csatlakozó Peter Draper személyében komoly formátumú nemzetközi top manager lép a cégbe. Az Umbro Sportswear egykori európai marketingigazgatója, korábban a Manchester United cégcsoport marketing igazgatója és a Valencia CF marketing és kereskedelmi igazgatója jól ismert és
megbecsült szakember az Egyesült Királyság és Európa vezető sport és marketing köreiben. A világ egyik legjelentősebb művészeti ügynöksége, a Creative Artists Agency londoni irodájának egykori vezető munkatársaként a VIRTUÓZOK tehetségkutató, tehetséggondozó és minőségi szórakoztató profiljához szorosan is kapcsolódó tudással,
kapcsolatrendszerrel rendelkező angol szakember az elmúlt egy évben végzett tanácsadói munkáját váltja a Virtuosos Holding Ltd. nemzetközi üzletfejlesztési alelnök pozíciójára. Közvetlen felettese Peller Mariann vezérigazgató lesz.

Szabó Stein Imre szintén részvényesként csatlakozik a Virtuosos Holding Ltd.-hez. Az RTL Klub egykori kommunikációs igazgatója, az MTV volt szórakoztató és film főigazgatója, az ATV korábbi tartalomfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese egy éve köszönt le a Zeneakadémia kommunikációs igazgatói posztjáról, nevéhez fűződik- többek között- a Bartók Világverseny és Fesztivál és a Marton Éva Nemzetközi Operaverseny felépítése, a Zeneakadémia brand nemzetközi újrapozicionálása,- ez utóbbiakhoz kapcsolódóan számos komoly nemzetközi díjat nyert több alkalommal rangos nemzetközi fesztiválokon (Chicagói Filmfesztivál, Red Dot Award, Cannes TV Award). Továbbra is külső tanácsadóként segíti nemzetközi kommunikációs és televíziós tartalmi területen a VIRTUÓZOK külföldi televíziós megvalósulását és a brand építését.

A mostani bejelentést megelőzően, néhány hónapja szintén a Virtuosos Holding Ltd. részvényese lett két kínai cég, a Wailian Education Group és a Deer Capital, valamint a világhírű spanyol operaénekes, Maestro Placido Domingo. A májusi, New York-i
bejelentéssel egyidőben írták alá a műsor nemzetközi gyártásáról szóló egyezményt a Los Angeles-i és londoni székhelyű Fulwell 73-mal. A The Late Late Show With James Corden és a Carpool Karaoke gyártója elnyerte a licenszjogokat a Virtuózok műsor nemzetközi verziójának elkészítésére, elsőként az Egyesült Királyságban és az
Egyesült Államokban.

(OTS)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!