mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Deutsche Telekom tovább növelte árbevételét és nyereségét
2018-11-14 09:38 [MTI + Mediainfo.hu]

Tovább növelte árbevételét és nyereségét az idei harmadik negyedévben a Deutsche Telekom (DT), a Magyar Telekom főrészvényese.

A német távközlési vállalat csütörtöki jelentése szerint az árbevétel 19,1 milliárd euró (6300 milliárd forint) volt a július-szeptemberi időszakban, ami 4,7 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. Az árbevétel 68,1 százaléka származott Németországon kívüli tevékenységből, ez 1,7 százalékponttal haladja meg az egy évvel korábbi 66,4 százalékot.

Az egyszeri tételektől megtisztított, kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) 8,5 százalékkal 6,2 milliárd euróra nőtt. A csoport nettó nyeresége 6,2 százalékkal 1,3 milliárd euróra emelkedett, az egyszeri tételeket nem számolva pedig 118,9 százalékkal 1,1 milliárd euróra nőtt.

A DT a jó eredményekre hivatkozva tovább emelte az év egészére vonatkozó eredmény-előrejelzését, eszerint az egyszeri tételektől megtisztított EBITDA 23,6 milliárd euró lehet a korábban várt 23,4 milliárd euróval szemben.

A társaság főleg az amerikai mobilszolgáltatói piacon teljesített jól, három hónap alatt 1,6 millió új ügyfelet szerzett, sorban a 22. negyedévben lépte át az egymilliót az új ügyfelek száma. A DT így szeptember végén 77,2 millió ügyfelet szolgált ki az Egyesült Államokban. Árbevétele 9 százalékkal 9,2 milliárd euróra emelkedett, az egyszeri tételektől megtisztított EBITDA 16,5 százalékkal 2,6 milliárd euróra nőtt.

Az európai piacon az árbevétel 3,4 százalékkal 3 milliárd euróra, az egyszeri tételektől megtisztított EBITDA 5,5 százalékkal 1 milliárd euróra, az ügyfelek száma a mobilszolgáltatás területén 1,1 százalékkal 50,4 millióra emelkedett.

A hazai, németországi piacon az árbevétel 0,9 százalékkal 5,4 milliárd euróra csökkent, az egyszeri tételektől megtisztított EBITDA 2,1 százalékkal 2,2 milliárd euróra emelkedett, a mobiltelefon-szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma 1,4 százalékkal 43,6 millióra nőtt.

A rendszerfejlesztési és -üzemeltetési üzletágban az árbevétel 2,8 százalékkal 1,7 milliárd euróra nőtt, az egyszeri tételektől megtisztított EBITDA pedig 6,1 százalékkal 139 millió euróra.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!