mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Libri karácsonyi adománygyűjtő programja
2018-11-20 11:52 [Marketinginfo.hu]

A Libri 2018-ban a mesék és az adományozás fontosságára hívja fel a figyelmet.

Karácsonyi kampányában arra kéri az olvasóközönséget, hogy adományozzanak könyveket, és ezzel tegyék boldogabbá több ezer gyerek karácsonyát, hogy a mese, az olvasás öröme mindenkihez eljusson.

A Libri minden évben több ezer könyvet adományoz hátrányos helyzetű, rászoruló és beteg gyerekeknek, és idén szeretné az olvasóközönséget is bevonni az adományozás örömébe. Ezért 2018-as karácsonyi kampányában arra kér mindenkit, hogy ha rejtőznek olyan gyerekkönyvek a könyvespolcaik mélyén, amelyekkel szívesen okoznának örömet idén karácsonykor rászoruló gyerekeknek, hozzák el őket országszerte felállított adománygyűjtő pontokhoz. A Libri 30 helyen, az úgynevezett Libri Mesepontokon gyűjti a felajánlott könyveket november 5. és december 9. között. Az így összegyűlt könyveket még karácsony előtt - kiegészítve 3000 saját ajándékkönyvével - alapítványok segítségével juttatja el olyan intézményekbe, ahol gyerekeknek tud általuk segíteni.

A kampányt bolti promóció egészíti ki, ami a mesék fontosságára, a meseolvasás örömére hívja fel a figyelmet, és aminek keretében a Libri egy klasszikus mesegyűjtemény díszkiadásával, Hans Christian Andersen történeteivel kedveskedik vásárlóinak bolthálózatában és webáruházában, kizárólag a karácsonyi időszakban, limitált példányszámban.

Az adományozási akció arra hívja fel a figyelmet, hogy mindenki megérdemel egy belépőt a mesék varázslatos világába. Adományozni jó, mesét adni pedig talán a legjobb, hiszen ezek a történetek egy másik világba repítenek el minket, és megtanítják a gyerekeknek, hogy mi a jó és rossz, így keretet adnak a világ értelmezéséhez. - mondta el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline kommunikációs és marketing igazgatója.

A kampány kreatív elemei Andersen világába kalauzolnak el minket, az ő meséinek kulcsszereplői köszönnek vissza ránk a plakátokról: Hüvelykpanni, a rendíthetetlen ólomkatona és a hókirálynő. A kampányban az Andersen-karakterek a fő hívóelemek. Ezzel a Libri azt kívánja hangsúlyozni, hogy mesék nélkül szürkébb a világ, és hogy a mesék segítenek eligazodni a világban a gyerekeknek és a felnőtteknek egyaránt. Mesék nélkül lehet létezni, de nem érdemes, ezért fontos közös célul kitűznünk, hogy ezt a csodát mindenki átélhesse.

A mesék segítő erejét bizonyítják Boldizsár Ildikó meseterapeuta írásai is, amiket a Libri weboldalán követhetnek az olvasók. A cikkek segítségével a szakember a mesék történetébe vezeti be az olvasót, bemutatva azok mélyebb rétegeit, valóságát, mindennapjainkra gyakorolt hatását.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!