mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Harmadszorra is a Magyar Telekom mobilhálózata lett a legjobb
2018-11-20 10:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A P3 Communications tanácsadó cég mérései alapján a Magyar Telekom mobilhálózata ismét, harmadszorra a legjobb összesített eredményt érte el a hang- és az adatszolgáltatások terén is a hazai mobilszolgáltatók közül.

A maximális 1000 pontból 914 pontot szerzett a szolgáltató, ami 48 ponttal több, mint a második helyezett szolgáltató pontszáma. Az augusztusban elvégzett mérések során minden kategóriában - hang, adat és megbízhatóság - a Telekom hálózata tudta a legjobb eredményt felmutatni.

Az idén augusztusban két héten keresztül folyó átfogó felmérés során a független P3 Communications* tanácsadó cég a hazai mobilhálózatok széles szolgáltatási spektrumát - például a hanghívás sikerességet, a beszédminőséget, a le- és feltöltési sebességet, a webböngészést - felölelő vizsgálatának célja az volt, hogy az ügyfél szemszögéből mérje fel a szolgáltatók mobilhálózatainak minőségét. A beszéd-, és adathasználati szempontokra vonatkozó mérések mellett idén már a közvetlenül az ügyfelek telefonjáról származó hálózatminőségi és megbízhatósági adatokat is felhasználták a kiértékelés során.

A Magyar Telekom először 2015-ben, a P3 communications Mobile Benchmark Hungary 06/2015-ös felmérése során szerezte meg a "Best in test" minősítést 895 pontos eredménnyel.

* A P3 nemzetközi menedzsment tanácsadó, támogató és ipari megoldásszállító cég évek óta végez benchmark méréseket világszerte számos nagy mobilszolgáltató csoport, így a Deutsche Telekom mellett a Vodafone és az Orange számára is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!