mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tarol a fővárosban a Rádió 1 és a Retro Rádió
2018-11-22 09:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Kantar-Hoffmann országos közönségmérésének legfrissebb adataiból kiderül, hogy a budapestiek körében, a legfontosabb célcsoportokban mindkét adó piacvezető.

Továbbra is nagyon népszerű műfaj a rádiózás - derült ki a Kantar-Hoffmann legfrissebb,
2018. III. negyedévét feldolgozó hallgatottsági adatokból. A rádiós piac vezető sales
house-a, a MediaTime Kft. portfóliójába tartozó Rádió 1 és Retro Rádió éri el Budapesten a
legtöbb hallgatót.

A fiatal felnőttek célcsoportjában, a 18-49 közöttiek körében és a 15-39 évesek
korosztályában magasan tarol a Rádió 1, a Sláger FM a negyedik helyre süllyedt.

A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 15 év feletti fiatal felnőtt korosztályban
reggelente legyőzhetetlen az adó műsora, Balázsék a fővárosban és országosan is
elsők, a hallgatók továbbra is Balázs, Feri és Jani poénjaira ébrednek legszívesebben.
Cooky és műsora délutánonként szintén kiemelkedik a többi rádiócsatorna programja
közül, a hallgatók imádják a francia lemezlovast és az általa játszott igazi mai slágereket.

A legmagasabb vásárlóerővel rendelkező, 25-54 év közötti AB státuszú budapestiek
túlnyomó többsége szintén a Rádió 1-et hallgatja.

A Retro Rádió kora nyári indulása óta a 30 és 60 év közötti, budapesti felnőtt hallgatók
körében piacvezetővé vált. A Retro műsorai reggel 10.00 óra után tarolnak, a 30-59-es
korosztályban az adó a legnépszerűbb. A 60-as, 70-es és 80-as évek slágereit,
valamint a nagy generáció ikonikus előadóit felvonultató, országosan elérhető adón a
rádiózás legnépszerűbb retro műsorvezetői hallhatók.

A csatorna kínálata ősztől két újabb műsorral is bővült: a Három kívánság Dévényi
Tiborral minden szombat délelőtt 10 és 13 óra között hallható, a legendás Poptarisznya
pedig B. Tóth Lászlóval vasárnap délutánonként 14 és 17 óra között jelentkezik.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!