mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tizenhárom új dokumentumfilm készül el mecenatúra támogatással
2018-11-20 12:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Magyar Média Mecenatúra Programban a dokumentumfilmek gyártásának támogatására kiírt Ember Judit-pályázat második fordulójában tizenhárom alkotónak, 108,5 millió forint odaítéléséről döntött a testület ülésén.

A nyertes alkotók közül Xantus Gábor az idén elhunyt költőnkről, Kányádi Sándorról, Simon Judit Klapka György '48-as honvédtábornokról, Szabó Gábor Besenyei Péter műrepülőről, Pap Zsolt pedig az animáció zsenijéről és a sci-fi műfaj úttörőjéről, George Palról készít majd portréfilmet. Vojkó Ferenc a Szent Korona 1945 és 78 közötti hányatott "útját", Tősér Ádám az '56-os forradalom után itthonról elmenekültek befogadásának történetét meséli el. Pesty László a Duna Televízió létrejötte óta eltelt negyedszázadot eleveníti fel meghatározó tévés személyiségeket is megszólaltatva, Kriskó László Józsefváros és az MTK sportegyesület múltját, sikereit és terveit, Skrabski Fruzsina négy traumatikus sorsot és a szinte lehetetlen talpra állást mutatja be, Neagu Adrian pedig a moldvai csángók Székelyföldre kényszerítéséről forgat filmet. Jamrik Levente a nyolcvanas évek Magyarországán működő nemzetközi terrorszervezetekről készít dokumentumfilmet, Káel Csaba a XIX. századi budapesti Operaházba, az itt dolgozó Mahler életébe avatja be a nézőt, míg Mezősi-Nagy Mariann és Mezősi Tamás egy követségi tanácsos, Wettstein János nemrég előkerült naplója alapján dolgozza majd fel a trianoni béketárgyalásokat.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!