mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A JOY-Tündér idén ősszel a Csodalámpa Alapítványnak segít
2018-11-22 17:31 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A mostani a hatodik alkalom, hogy az idén 20 éves JOY a kiemelkedően sikeres JOY-napok lapszámához kapcsolódóan egy társadalmilag fontos munkát végző alapítványt segít.

A korábbi években olyan szervezetek mellé állt a márka mint például az Őrzők Alapítvány, az Állatvédőrség, az Ezer Lámpás Éjszakája vagy a beteg és lelki traumát átélt gyerekek gyógyítását ingyenes terápiás szolgáltatásokkal és élményprogramokkal segítő, Mosoly Alapítvány.

A JOY márka, olvasói közreműködésével idén a Csodalámpa Alapítványnak segít: minden megvásárolt novemberi lapszám után 10 forinttal támogatja a szervezetet, amely évente 260-300 súlyosan beteg gyermeknek segít azzal, hogy valóra váltják az álmaikat. Ezzel nem csak lelkileg támogatják őket, hanem a gyógyulásukban is közvetve segítséget nyújtanak. Több kutatás is bebizonyította, a gyerekeknek okozott számos örömteli pillanat és az átélt boldogság az egészségi állapotukra is jó hatással lehet. Az alapítvány munkatársai a sokszor lehetetlennek tűnő kívánságok teljesítésével maradandó élményt, reményt adnak a kis betegeknek, célt és motivációt arra, hogy minél előbb meggyógyuljanak.

A kívánságok nagyon különbözőek: valaki csupán egy könyvre vágyik, míg mások lovagolni szeretnének, vagy egy sztárral találkozni. Volt, akinek például a szervezet segített, hogy találkozzon Arnold Schwarzeneggerrel. A Csodalámpa Alapítványnak nincs lehetetlen, partnereik segítségével minden követ megmozgatnak, hogy teljesüljenek a kívánságok.

A JOY Tündér jótékonysági program létrehozása a Marquard Media tudatos CSR tevékenységének egyik alappillére. A program keretén belül a különböző szervezeteknek eddig már több, mint 8 millió Ft-ot gyűjtött a magazin, olvasói segítségével.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!