mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Marquard Media Fur Free kampánya
2018-11-23 13:23 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A november 23-i "World Fur Free Friday" elnevezésű kezdeményezés az egész világot arra buzdítja, hogy mellőzze bevásárlólistájáról az összes olyan divat terméket, amely súlyos szenvedést okoz az állatoknak.

A Marquard Media a mozgalom kapcsán felmérést készített arról, hogy vélekedik a magyar lakosság a szőrméből készült termékekről. A felmérést kevesebb, mint egy hét alatt, már több mint hatezren töltött ki országszerte.*

Válaszaikból egyértelműen kiderül, hogy a magyar lakosság jelentős része nemet mond a szőrmére. A kitöltők 96 százaléka nem vásárol valódi szőr felhasználásával készült termékeket, míg 90 százalékuk szerint elfogadhatatlan azért tenyészteni állatokat, hogy később a szőrükért megöljék őket. 95 százalék vélekedik ugyanígy a vadon élő állatok hasonló célból történő befogásáról és megöléséről. A válaszadók 94 százaléka mondja azt, hogy a szőrmefarmokat be kellene tiltani, míg 97 százalékuk biztos abban, hogy gond nélkül működne a társadalom a szőrme divatcélú felhasználása nélkül is.

A JOY magazin új videókampánya szintén a Nemzetközi Szőrmementes Pénteken indul, és folyamatosan jelentkezik majd olyan tartalmakkal, amelyekben hazai hírességek kérik a magazin olvasóit és a joy.hu követőit arra, hogy mondjanak nemet a valódi szőrmére. Az első videóban Balogh Edina, a magazin főszerkesztője és örökbefogadott kutyusa kampányol a jó úgy mellett,a sorozat további részeiben többek között Dallos Bogi, Kulcsár Edina, Radics Gigi, Polgár Odett, Steiner Kristóf, Kevin kutya és a The Palace zenekar is feltűnik majd a kampányban résztvevő hírességek között.





Az InStyle, a Joy, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner's World, a Men's Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója a magyar médiavállalatok közül elsőként állt ki amellett, hogy magazinjaiban és online felületein nem mutat be többé állati eredetű szőrméből készült termékeket.

* A válaszadók 88 százaléka nő, 43 százaléka rendelkezik diplomával, míg 53 százalékának középiskolai a legmagasabb végzettsége. A kitöltők egyharmada budapesti lakos, egyharmada megyeszékhelyen, míg a másik harmada kisebb településeken él.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!