mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hazánkban 2 éves a Taxify
2018-11-26 11:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az észt utazásmegosztó start-up, a 2013-ban alapított Taxify 2016 szeptemberében indult el Budapesten, alig 20 autóval.

A cég jelenleg több mint 600 sofőrrel dolgozik együtt, és két évvel ezelőtti magyarországi piacralépése óta közel 2 millió utazást bonyolított le. Az 50 városban jelen lévő vállalat célja a folyamatos fejlődés, ezúttal Párizsban bővítik rendszerüket elektromos roller funkcióval.

250.000 felhasználó, közel 2 millió fuvar Budapesten

Az év legforgalmasabb időszakai közé tartozik a Sziget Fesztivál hete, a szeptember, és év végén a karácsony környéke. Az applikációt igénybe vevő felhasználóbázis a korcsoportot tekintve vegyes, a legnagyobb arányban pedig a 20-30 évesek használják a Taxify-t.

"Az indulás óta több mint 250 ezren töltötték le a Taxify applikációját, és 2 millió utazást bonyolítottunk le az elmúlt két év során. Valószínűleg senkinek sem okoz meglepetést, hogy a legnépszerűbb úticélok listáján szerepel a Gozsdu udvar, a Deák Ferenc tér, a Várkert Bazár és a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér" - mondta el Cziráki Dániel, a Taxify hazai képviseletének operatív igazgatója. - "A célunk, hogy minél kényelmesebbé, és természetesen gyorsabbá tegyük az utazást a felhasználóink számára. Ezért különösen büszkék vagyunk arra, hogy átlagosan 5 perc alatt érkeznek meg az applikációnk segítségével rendelt autók az utasainkhoz."

A cég két évvel ezelőtt mindössze 20 autóval kezdte meg tevékenységét Budapesten, ma pedig több mint 600 sofőrrel dolgoznak együtt, ezt a mutatót év végére 7-800 főre szeretnék emelni. Az észt utazásmegosztó a folyamatos fejlesztések és a magas minőségű szolgáltatás nyújtása mellett természetesen a társadalmi felelősségvállalásból is kiveszi a részét, így 2018-ban hosszútávú együttműködést kötött az Ökomenikus Segélyszervezettel.

Az elmúlt két év egyik legérdekesebb utasa a Taxify észt alapító-tulajdonosa, a 24 éves Markus Villig volt, aki idén júniusban látogatott el Budapestre. A világ legfiatalabb "unikornisa" mindössze 19 éves volt, amikor megalapította napjaink egyik leggyorsabban növekvő utazásmegosztó vállalatát, amely ma már több mint 25 országban, és 50 városban van jelen.

Párizsban indult az elektromos roller funkció

A Taxify az indulása óta igyekszik figyelembe venni, hogy mire van a legnagyobb igény a felhasználók, egy adott város részéről. Markus Villig, a cég alapítója szerint egyre nagyobb az érdeklődés az utazásmegosztás iránt, azonban folyamatosan igyekeznek monitorozni, hogy hogyan tudnák még egyszerűbbé és kényelmesebbé tenni a városi közlekedést az ott élők számára.

"Minden ötödik Taxify-os utazás rövidebb, mint 3 km, amely távolságot akár rollerrel is könnyen meg lehetne tenni. Ennek kapcsán merült fel az ötletünk, hogy az applikáción keresztül elektromos rollerek használatára is lehetősége legyen a felhasználóinknak, elsőként Párizsban."- mondta el Markus Villig, a Taxify alapító-tulajdonosa - "A fejlesztésnek köszönhetően így egy egészen új célközönséget is elérhetünk, illetve az eddigi felhasználóink számára is sokkal hatékonyabbá és kényelmesebbé tehetjük az utazást."

Az észt vállalat a párizsi fejlesztéssel párhuzamosan mutatja be új, Bolt névre keresztelt elektromos kétkerekű almárkáját. Az applikáció segítségével használható elektromos rollerek mind beépített GPS követővel vannak felszerelve, a velük megtett út 15 euró centbe kerül percenként. A Taxify a jövőben minél több országban és városban szeretné elérhetővé tenni a Párizsban bevezetett új szolgáltatását.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!