mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Filmalap támogatásával készül Krasznahorkai Balázs első mozifilmje
2018-11-28 11:23 [MTI + Mediainfo.hu]

A Filmszakmai Döntőbizottság 289 millió forint támogatást szavazott meg Krasznahorkai Balázs A völgy címmel készülő első mozifilmjének gyártására.

A völgy egy apa-fiú történetét elmesélő, magashegyi tájakon játszódó jelenbéli ballada - fogalmaz a Magyar Nemzeti Filmalap közleménye.

A történet szerint egy erdélyi származású magyar orvos az édesapja temetésére tér vissza Budapestről a Máramarosi-havasok hegyei közé, szülőfalujába. Hazatérése során találkozik tizenöt éve nem látott kamasz fiával, és rövidre tervezett utazása végzetes fordulatot vesz.

Krasznahorkai Balázs a Színművészeti Egyetemen diplomázott, több rövidfilm mellett ő rendezte az erdélyi magyar özvegyasszonyok sorsát megmutató Omori asszonyok című dokumentumfilmet is. A völgy operatőre Réder György, producerei Reich Péter és Szántó Gábor.

A forgatás a tervek szerint 2019 tavaszán kezdődik erdélyi és magyarországi helyszíneken. A forgatókönyvet a rendező Lovas Balázzsal és Lengyel Balázzsal közösen írta.

A Filmalap számos elsőfilmes rendező bemutatkozását támogatta az elmúlt években, köztük volt a VAN valami furcsa és megmagyarázhatatlan, a fesztivál- és közönségkedvenc Liza, a rókatündér, az Oscar-díjas Saul fia, valamint a Cannes-ban is díjazott Egy nap című film is, amely versenyben van az Európai Filmakadémia díjáért a legjobbnak tartott hat európai elsőfilm között.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!