mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új management struktúra a Havasnál
2018-11-29 15:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2018. októberétől a Havas Creative és a Havas Media egy vadonatúj, közös irodában, a globális Havas Village koncepció szerint dolgozik együtt.

Ezzel az összeköltözéssel a legintegráltabb módon, sokkal rugalmasabban és összehangoltabban képesek kielégíteni az ügyfelek média, kreatív, digitális, fejlesztési, aktivációs, event és PR feladatait.

Az új Havas Village egy nemzetközi mintára készült konzultációs központ, ahol a különböző csapatok gördülékenyen tudnak együttműködni, és az ügyfelek adott igényeinek megfelelő teljeskörű kommunikációs tanácsadást, tervezést és kivitelezést végeznek.

Az összeköltözéssel egy új management struktúra is létrejött. A cégcsoportot két szakember vezeti: Faludi Péter, aki a Havas Media ügyvezető igazgatójaként már két éve dolgozik az ügynökségnél, illetve Csurgó Balázs, aki 2003 óta tagja a Havas Creative csapatának és a változást követően szintén ügyvezetői pozícióban segíti az ügynökség munkáját. Piller Sándor, a Havas Creative korábbi vezetője regionális pénzügyi feladatokat kapott Alberto Cantelitől, a Havas Csoport Magyarországért is felelős regionális igazgatójától.

Az új struktúrának megfelelően több új pozíciót is létrehoztak a Havas Village-en belül: Vajda Csaba, a Havas Media pénzügyi igazgatója immár a teljes cégcsoport CFO-jaként folytatja a munkát. Somoskői Barbara, a Havas Media front office vezetője a teljes cégcsoport stratégiai és üzletszerzési igazgatójaként dolgozik tovább.

Csurgó Balázs, Havas Creative: "A média-kreatív összeköltözés új energiát, új lendületet adott az egész cégnek, amelynek az előnyeit nemcsak az ügyfelek, hanem minden egyes kollégánk is érezheti. Olyan formában dolgoznak együtt a csapatok, amely korábban elképzelhetetlen lett volna, és ezáltal lényegesen gyorsabban és rugalmasabban tudunk reagálni az összes felmerülő kihívásra. Bármilyen projekten is dolgozunk, a kommunikáció szinte minden területére megvan házon belül a megfelelő tudás és tapasztalat."

Faludi Péter, Havas Media: "Az új irodával, ami a fizikai megtestesülése a Havas Village koncepciónak, régi álmunk vált valóra. Olyan tudásközpont jött létre, amely szinte minden elemét lefedi a kommunikációnak, és egy kézből tudjuk kiszolgálni az ügyfeleink teljes kommunikációs stratégiáját. Még csak néhány hónap telt el azóta, hogy házon belül bevezettük az új struktúrát, de máris érezzük a kollégáink elkötelezettségét. Az új megközelítésünk üzleti sikert is aratott, hiszen ennek köszönhetően több új ügyféllel gazdagodott a portfóliónk."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!