mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megjelent a Cosmopolitan Teszter, az influencer magazin
2018-11-30 13:36 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Cosmopolitan igazi contentinnovációt dob piacra a legújabb különszámával: a november 23-án megjelent Cosmopolitan Teszter újdonság a hazai és nemzetközi magazinok között, hiszen 4D-s olvasói élményt biztosít.

A magazin a szépség, divat, gasztro, tech, utazás, és autós szektorok újdonságaival foglalkozik. A 100%-ban saját gyártásban készülő, glossy minőségű tartalom kizárólag termékek és szolgáltatások tesztelésére, azaz review-kra épül.

A címlapon Hosszú Katinka olimpiai bajnok és Mihalik Enikő szupermodell, az ország 2 nemzetközileg is ismert véleményvezére pózol, akik a magazinban maguk is tesztelték a számukra izgalmas termékeket. "A magazint egy szórakoztató mini videókampánnyal kezdtük promótálni Mihalik Enikő YouTube-csatornáján. Az első filmben Katinka 'tanította' úszni Enikőt, a másodikban pedig Enikő mutatta meg a pózolás rejtelmeit Katinkának. Végül lelepleztük a közös címlapot." - osztotta meg Sabján Johanna, a magazin főszerkesztője, majd hozzátette: "hiszek abban, hogy a magazinolvasás-élmény modernizálható, és rengeteg lehetőséget tartogat még magában. Főleg annak tükrében, hogy a Cosmopolitan célcsoportja early adopter, és imádja az újdonságokat! Izgalmas volt a közös munka az influencerekkel, akikkel így már nemcsak az éves nagyrendezvényünk, a Cosmopolitan Blogger Days kapcsán dolgozhatunk együtt."

A tesztelők között a Cosmopolitan szerkesztősége és olvasói mellett olyan véleményvezéreket is találunk, mint Iszak Eszter, Mádai Vivien, Nagy Vivien (Fifty Pairs of Shoes), Király Viktor, Kovács Dorottya (Chloe from the Woods), Rubint Rella, Dallos Bogi és még sokan mások. A személyes jellegű beszámolók, értékelések egyértelműen segítik majd az olvasókat a termékválasztásban.

"Bár eddig is találhattunk magazinokban egy-két beragasztást, azzal, hogy egy magazinra koncentráltunk ilyen nagyszámú termékmintát, új műfajt teremtettünk. Ez a világon is egyedülálló kiadvánnyá teszi a Cosmo Teszter különszámot, amelynek folytatását már most tervezzük" - mondta Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport magazinértékesítési marketingvezetője.










Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!