mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új CEO a magyaroszági Publicis Groupe élén
2018-12-03 13:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Publicis Groupe bejelentette Sásdi Helga kinevezését a Publicis Groupe Hungary vezérigazgatói (CEO) pozíciójára.

Új szerepében felelős lesz a Power of One modell továbbfejlesztéséért, amely magába foglalja a Publicis Groupe ernyője alá tartozó összes ügynökségi márkát: Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis, Zenith, Publicis Emil, Starcom és Performics. Az új CEO stratégiai fókuszában szerepel, hogy a budapesti központtal működő, globális tartalom-előállításban betöltött Center of Excellence szerepkört további globális márkák számára tegye elérhetővé. A budapesti Center of Excellence jelenleg több mint 40 ország számára biztosít különböző digitális szolgáltatást.

Sásdi Helga közel húsz év szakmai tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció területén, Budapest mellett New Yorkban, Londonban, és Prágában is dolgozott ezen idő alatt. Akár stratégia kialakításról, vagy márkaprofilok felépítéséről legyen szó, a következetesen magas színvonalon teljesítő cégvezető csupa olyan digitális megoldásért volt felelős a korábbiakban, melyek a vállalatok és a márkák hatékonyságát és eredményességét pozitívan befolyásolták globális, regionális és helyi szinten egyaránt.

Pályafutásának első néhány évében ott volt a magyar digitális média születésénél, amikor több márka digitális termékportfóliójának bővüléséért és médiapiaci terjeszkedéséért felelt. 2007-ben Londonba költözött, majd pedig New Yorkba került, ahol az FMCG és a telekommunikációs szektor, valamint a gyógyszeripar körébe tartozó globális ügyfelek digitális portfólióját vezette. Karrierje során Sásdi Helga mind ügynökségi, mind pedig ügyfél oldalon dolgozott. A Publicis Groupe-hoz 2017-ben került, mint a Saatchi & Saatchi magyarországi brand leadere.

"Mióta a Publicis Groupe budapesti csapatát erősíti, Helga hatalmas sikerrel vezeti a cégcsoport tartalomfejlesztésért felelős Center of Excellence divízióját, minden kétséget kizáróan bizonyítva, hogy kiválóan tudja vezetni a multidiszciplináris nemzetközi csapatainkat. Helga irányítása alatt a Power of One modell szerint átszervezett Publicis Groupe remek pozícióban van ahhoz, hogy kiszolgálja a legigényesebb és legprogresszívebb ügyfeleket, valamint, hogy az ügynökséghez csábítsa a szakma legragyogóbb tehetségeit. Ez a kinevezés felhatalmazás arra, hogy tovább építsen az általa lefektetett szilárd alapra, és így még több értéket tudjunk nyújtani ügyfeleink számára a régióban és azon kívül is" mondta Jarek Ziebinski, a Publicis Groupe Észak- és Közép-Európáért felelős részlegének vezérigazgatója.

Sásdi Helga új szerepében közvetlenül fog jelenteni a cégcsoport Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot tömörítő közép-európai részlegét vezető Tomas Varganak. Kinevezésével kapcsolatban Tomas Varga, a Publicis Groupe Central Europe CEO-ja a következőképp fogalmazott: "Helga előléptetése a Publicis Groupe Hungary elsőszámú vezetőjévé azt a kimagasló teljesítményt tükrözi, amit a vállalathoz való csatlakozása óta mutatott. Összhangban azon törekvésünkkel, hogy ügyfeleinknek elsőosztályú üzleti- és marketingtranszformációs megoldásokat szállítsunk, Helga a Publicis Groupe Hungary üzleti modelljének átalakításáért lesz felelős. Ez magába foglal új megoldásokat az adat alapú digitális technológia felhasználásával mind a média, mind pedig az erős teljes kreatív ötletek területén. Helga kulcsfontosságú feladata lesz annak biztosítása, hogy ezen alapokra építve, a lehető legjobb támogatást nyújtsuk ügyfeleink integrált igényeihez. Biztos vagyok benne, hogy Helga és a magyar csapat együttműködése révén a Publicis Groupe Hungary a jövőben is kulcsszerepet fog játszani a helyi és a határokon átívelő üzleti- és marketingtranszformációkban".

"Nagy kihívás számomra a Publicis Groupe Hungary teljeskörű irányítása, bár ezzel egyidőben teljesen egyértelmű, hogy az egységes és integrált üzleti gondolkozás ügynökségi oldalon óriási lehetőséget nyit számunkra. A Saatchi & Saatchi-ban szerzett tapasztalatom nagyon erős bázis ahhoz, hogy a többi Publicis Groupe ügynökségi márkával együtt mind globális, mind a hazai piacon további sikereket érjünk el." - nyilatkozta Sásdi Helga.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!