mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megalakult a MPRSZ Public Affairs tagozata
2018-12-06 10:18 [Marketinginfo.hu]

Ezzel ötre nőtt a Magyar PR Szövetség tagozatainak száma.

A szakmai fórumot is biztosító tagozat feladata, hogy megszólítsa, és horizontális kapcsolatot hozzon létre többek között a kormányzati szervek, egyéb állami és önkormányzati, valamint azok háttérintézményeinél dolgozó kommunikációs szakemberekkel, akik a PR szakma elismertségét támogatják, segítik.

A Magyar PR Szövetség jellegénél és tevékenységénél fogva a teljes kommunikációs szféra átfogására törekszik. A tagozat célja, hogy a tagjai között megfelelő létszámban legyenek kormányzati szervek, minisztériumok, egyéb állami- és önkormányzati szervek, hatóságok, valamint ezek háttér- és más intézményei alkalmazásában dolgozó kommunikációs szakemberek. A tagozat további célja, hogy e terület speciális kérdéseivel foglalkozva egyfajta szakmai fórumot biztosítson az érintett szakembereknek és erősítse a szövetség kormányzati kapcsolatrendszerét. A tagozat célcsoportját képzik még a bíróságok, állami tulajdonú vállalatok, valamint állami költségvetésből működő/állami feladatokat (is) ellátó szervek kommunikációs vezetői egyaránt.

Az alakuló ülésen az alapító tagok megválasztották a tagozat elnökét, Szányi Gabriellát, aki jelenleg a Magyar Turisztikai Ügynökségnél tölt be vezető szakértői pozíciót. Ezt megelőzően a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara PR-Marketing igazgatója volt, korábban pedig 6 éven keresztül a Penny Market Kft.-nél töltött be stratégiai PR manager pozíciót. Szakmai karrierjét a TV2 kereskedelmi televíziónál kezdte meg, ahol a csatorna Hírnév programjáért és annak megvalósításáért volt felelős.

"A munkaprogramunkban meghatározott feladatoknak megfelelően célunk, hogy a PR szakma általános elismertségét, kormányzati kapcsolatrendszerét és országos elfogadottságát erősítsük. Számítunk a hatóságoknál, kormányzatoknál, minisztériumokban, önkormányzatoknál és hivataloknál dolgozó kommunikációs szakemberek aktív részvételére is, segítjük a Szövetség szakmai munkáját, célkitűzéseinek megvalósítását és lehetőséget biztosítunk minden érintett számára a csatlakozásra és a munkában való részvételre"- mondta.

A tagozat tervezett tevékenységei közé tartozik a célcsoportokban dolgozó kommunikációs munkatársak megszólítása, a szakmai fórum elindítása és a tagozatot érintő rendezvények, workshopok előkészítése. A közeljövőben tervezik a kormányzati együttműködés kínálta lehetőségek kiszélesítését, többek között a diplomamunkák kiírását és álláslehetőségek elérhetővé tételét.

A Tagozat alapítói:
 
  • Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke
  • Dr. Rácz Gábor, az MPRSZ elnökségének tagja
  • Lepp Klára, a CRH Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok specialistája
  • Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője
  • Ruska Viktória, a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője
  • Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségének tagja
  • Szőke Ágnes, az Open Communications Kft. stratégiai igazgatója
  • Teremi J. Balázs, a Lounge Communication account igazgatója




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!