mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az éttermek üresjáratait tölti fel az új magyar applikáció
2018-12-05 15:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A DiningHour egy repülőjegyfoglaláshoz hasonló rendszerben, az éttermek csúcsidőszakán kívülre kínál olcsóbb ételeket.

Miközben a szállodák és a légitársaságok világszerte átlagosan 70% feletti kihasználtsággal működnek, az éttermek esetében ez mindössze 35%. A bizonyos idősávokban előforduló sok üres asztal nagyban megnöveli a cégek költségeit, ezért ételeiket is drágábban kell adniuk. A DiningHour célja, hogy csúcsidőszakon kívülre szervezzen vendégeket az éttermeknek, így növelve az asztalok kihasználtságát és egyben csökkentve az ételek árát a felhasználók számára. Könnyen lehet találni kedvezményes időpontokat ebéd és vacsoraidőben is, gyakorlatilag reggeltől késő estig vannak választható időpontok félórás bontásokban.

A most indult DiningHour applikációban a felhasználók jelenleg 70 minőségi budapesti étterem szabad időpontjai közül válogathatnak. A vendéglátóhelyek között már most számos kategória fellelhető a nemzetközi konyha remekeitől, a magyaros éttermeken, cukrászdákon és vegán éttermeken át egészen a Michelin-csillagos éttermekig. A fejlesztők arra számítanak, hogy egy éven belül több száz hely közül választhatnak a felhasználók, és nem csak Budapesten, hanem idővel Magyarországon és a világ más országaiban is.

"Ez a fajta költségoptimalizálási koncepció eddig ismeretlen volt a vendéglátásban, de szerencsére nagyon jó volt a fogadtatás az éttermek és a vendégek részéről is. Az akár 50 százalékos kedvezménnyel szeretnénk minél több ember számára lehetővé tenni akár a mindennapos étterembe járás élményét valamint, hogy egyre többen kipróbálhassák a felsőbb kategóriás éttermek gasztronómiai különlegességeit" - mondta Karaszi Csaba, a DiningHour egyik társalapítója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!