mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
2022-ben az adatforgalom meghaladja az addigi teljes internetes adatforgalmat
2018-12-07 14:24 [MTI + Mediainfo.hu]

Az adatforgalom 2022-ben nagyobb lesz, mint az internet elindítása óta eltelt 32 év alatt összesen.

A globális népesség 60 százaléka, 4,8 milliárd ember lesz internethasználó, és több mint 28 milliárd eszköz kapcsolódik majd az internetre - derül ki a Cisco legfrissebb Visual Networking Index (VNI) jelentéséből, amely szerint 2017-ben 18 milliárd eszköz kapcsolódott a hálózathoz.

Az MTI-nek megküldött felmérés szerint a videóforgalom az összes IP-alapú forgalom 82 százalékát teszi majd ki.

A kelet-közép-európai regionális trendek alapján 2022-re a lakosság 77 százaléka lesz internethasználó, az internetes adatforgalom 2022-ben 238-szor akkora lesz, mint a régió 2005-ös teljes internetforgalma. A mobil adatforgalom 2017 és 2022 között hatszorosára növekszik.

A régióban az internetes játékok forgalma 6-szorosára nő és a lakossági internetes adatforgalom 2 százalékát adja majd 2022-ben. Személyenként körülbelül 3 hálózatba kapcsolt eszközt használnak majd 2022-ben, a hálózati eszközök 49 százaléka rendelkezik majd mobilkapcsolattal, az M2M (gép-gép közötti) kapcsolatok pedig az összes hálózati kapcsolat 48 százalékát teszik majd ki.

A régióban az átlagos szélessávú hálózatok sebessége 1,6-szorosára, másodpercenként 47 megabitre növekszik 2017 és 2022 között.

A közlemény idézi Dalos Ottót, a Cisco Magyarország ügyvezető igazgatóját, aki elmondta, hogy az internetforgalom növekedésének hátterében négy alapvető trend áll: egyre többen használják az internetet, eközben a digitalizáció következtében a hálózatokra kapcsolódó eszközök száma ugrásszerűen nő, folyamatosan emelkedik a rendelkezésre álló sávszélesség, a forgalom döntő részét pedig a nagy sávszélesség-igényű videótartalmak teszik ki.

Hozzátette: annak érdekében, hogy a hálózati infrastruktúra képes legyen lépést tartani az egyre növekvő igényekkel, teljesen új megközelítésre van szükség. Az új hálózati megoldások olyan intelligens rendszert alkotnak, amely semlegesíti a biztonsági fenyegetéseket, valamint folyamatosan tanul és fejlődik - mondta Dalos Ottó.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!