mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Női vezető a Republic Csoportnál
2018-12-07 11:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Mátyás Kitti client service directorként igazolt a 2Republichoz.

A szakember feladatai közé tartozik többek között az ügynökség átpozicionálása, valamint az, hogy a nemzetközi cégnél szerzett tapasztalatait implementálja, így optimalizálja a 20 fős csapat működését és a management boarddal közösen kialakítsa az új szolgáltatási portfoliót is. Kollmann Áron az ügynökség stratégiai és kreatív vezetője, illetve Mátyás Kitti célja az, hogy a 2Republic 2019 végére a gyorsan változó kommunikációs trendekkel lépést tartva, minél szélesebb megoldási eszközrendszerrel, edukációs, üzletfejlesztési modulokkal tegye versenyképesebbé partnereit. A 2Republic ügyfélportfoliója az elmúlt években szignifikánsan bővült, így például az ügynökség felel az E.ON, Bayer, PPG Trilak, Ooops! és a Budapesti Metropolitan Egyetem több nagy volumenű kampányáért is.

"Az akkor még Grey/G2 reklámügynökségnél kezdtem karrieremet és nyolc évet töltöttem el ott. Lojális embernek tartom magam, tudtam, hogy akármilyen ügynökségért nem hagynám ott a volt céget, viszont a Republic Csoport megkeresése egy olyan ajánlat volt a számomra, amire nem mondhattam nemet. Szeretem a kihívásokat, a Republic szellemisége kellően karakteres, teret ad az új ötleteknek.
A 2Republic vezetése rendkívül izgalmas feladat, hiszen egy gyors, proaktív és az egyéni projektvezetői skilleket igénybe vevő ügynökség munkájában veszek részt, amelybe folyamatosan implementálom a korábbi tapasztalataimat is. Úgy gondolom, hogy csapatommal közösen a vállalat új arcélét hamarosan megmutathatjuk a szakmának: azt az egyedülálló hangot és karaktert, amiért érdemes velünk dolgozni, természetesen az ügyfélkiszolgálást továbbra is professzionálisan folytatva. Vezetőként az a misszióm, hogy alkalmazkodva a mai trendekhez, minél jobban az ügyféligényekre tudjunk választ adni és egyedi megoldásokat nyújtani számukra." - nyilatkozta Mátyás Kitti, a 2Republic új client service directora.

"15 év telt el a 2Republic megalapítása óta, eközben nagyot fordult a világ, amivel a partneri igények és az ügynökségektől elvárt kompetenciák is sokat változtak. Kitti tapasztalatával, dinamikus munkaszemléletével szeretnénk még személyesebbé, hatékonyabbá tenni az ügynökség-partner közötti munkakapcsolatot, ami egy új ügynökségi modell létrehozását jelenti a hazai reklámpiacon, amellyel hamarosan jelentkezünk." - tette hozzá Kollmann Áron, a 2Republic stratégiai es kreatív igazgatója.

"A 2Republic élére egy nagyon tapasztalt, energiabombát, egy pozitív, 'edgy' személyiséget igazoltunk, aki egy nemzetközi reklámügynökségtől érkező, komplex-gondolkodású vezető. Kitti a reklámszakmában szerzett széleskörű ismereteivel és motiváltságával támogatni tudja céljainkat. Nekem ő olyan, mintha mindig is Republicos lett volna." - nyilatkozta Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs igazgatója.

Mátyás Kitti a Corvinus Egyetem Kommunikáció és média szakán végezte tanulmányait, a master kurzus közben Spanyolországban újságírást tanult. Karrierje első évében kijutott Cannesba a Young Lions versenyre. Szabadidejében az olvasásnak és színháznak hódol, korábban volt egy zenekara is, többször fellépett a Reklámzajon különböző formációkban, jelenleg a félmaratonra készül. Kitti az évek során a csapatával elsősorban ATL kampányok, rendezvények, promóciók és aktivációs projektek levezényléséért volt felelős, kiemelt ügyfele volt a Pepsi, Rauch, Ferrero, Wing Zrt., Microsoft, MOL és a Cushman & Wakefield.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!