mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sándor Imre PR-Díj 2018
2018-12-07 12:38 [Marketinginfo.hu]

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése.

A zsűri döntése szerint összesen 10 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Az idei versenyre összesen 17 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától és az ACG Pro-tól (4-4 db), de több anyaggal pályázott a Ferling, a La Communications és a SAKKOM Interaktív is (2-2 db). A pályázatok közül 13 érkezett kommunikációs kampány, míg 4 érkezett hírnévmenedzsment kategóriában. A hattagú zsűri döntése alapján ezek közül összesen 10 nevezés került shortlistre (8 kommunikációs kampány, 2 hírnévmenedzsment kategóriában).

Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. december 13-án 18 órától kerül sor a Budapest Music Centerben.

A Sándor Imre PR-díj idei zsűrijének elnöke, R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja.

A zsűri tagjai:
 
  • Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató),
  • Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője),
  • Maczelka Márk (SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető),
  • Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő),
  • Ruska Viktória (Magyar Suzuki Zrt., Kommunikációs vezető).


Shortlistre került pályamunkák:

Kommunikációs kampány:
 
  • Abbvie Hepatitis C kampány (Pályázó: ACG Pro, Megbízó: Abbvie Kft.)
  • A láthatatlan gyilkos nyomában (Pályázó: SAKKOM Interaktív, Megbízó: Szerelvénybolt Kft.)
  • A Munka Nem Várhat (Pályázó: Cafe PR, Megbízó: OTP Egészségpénztár)
  • #énjövőm (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Coca-Cola HBC Magyarország)
  • MEKH Energiakövetek 2017 (Pályázó: Open Communications, Megbízó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal)
  • Senior Gamer kampány (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Magyar Telekom)
  • Tüsszentő citylight Influenza kampány (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Sanofi-Aventis Zrt.)
  • UNICEF gyerekhang - Kampány a gyerekek világnapján 2017. november (Pályázó: La Communications, Megbízó: UNICEF Magyarország)


Hírnévmenedzsment:
 
  • E.ON Vigyázz a madárra! hackathon (Pályázó: ACG Pro, Megbízó: E.ON Hungária)
  • Nyisd ki a szánkat! (Pályázó: SAKKOM Interaktív, Megbízó: SAKKOM Interaktív).




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!