mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sándor Imre PR-Díj 2018
2018-12-07 12:38 [Marketinginfo.hu]

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése.

A zsűri döntése szerint összesen 10 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Az idei versenyre összesen 17 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától és az ACG Pro-tól (4-4 db), de több anyaggal pályázott a Ferling, a La Communications és a SAKKOM Interaktív is (2-2 db). A pályázatok közül 13 érkezett kommunikációs kampány, míg 4 érkezett hírnévmenedzsment kategóriában. A hattagú zsűri döntése alapján ezek közül összesen 10 nevezés került shortlistre (8 kommunikációs kampány, 2 hírnévmenedzsment kategóriában).

Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. december 13-án 18 órától kerül sor a Budapest Music Centerben.

A Sándor Imre PR-díj idei zsűrijének elnöke, R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja.

A zsűri tagjai:
 
  • Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató),
  • Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője),
  • Maczelka Márk (SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető),
  • Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő),
  • Ruska Viktória (Magyar Suzuki Zrt., Kommunikációs vezető).


Shortlistre került pályamunkák:

Kommunikációs kampány:
 
  • Abbvie Hepatitis C kampány (Pályázó: ACG Pro, Megbízó: Abbvie Kft.)
  • A láthatatlan gyilkos nyomában (Pályázó: SAKKOM Interaktív, Megbízó: Szerelvénybolt Kft.)
  • A Munka Nem Várhat (Pályázó: Cafe PR, Megbízó: OTP Egészségpénztár)
  • #énjövőm (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Coca-Cola HBC Magyarország)
  • MEKH Energiakövetek 2017 (Pályázó: Open Communications, Megbízó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal)
  • Senior Gamer kampány (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Magyar Telekom)
  • Tüsszentő citylight Influenza kampány (Pályázó: Uniomedia Communications, Megbízó: Sanofi-Aventis Zrt.)
  • UNICEF gyerekhang - Kampány a gyerekek világnapján 2017. november (Pályázó: La Communications, Megbízó: UNICEF Magyarország)


Hírnévmenedzsment:
 
  • E.ON Vigyázz a madárra! hackathon (Pályázó: ACG Pro, Megbízó: E.ON Hungária)
  • Nyisd ki a szánkat! (Pályázó: SAKKOM Interaktív, Megbízó: SAKKOM Interaktív).




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!