mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Király András
Király András László
The Cook Kft.
projekvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Zewa inspirálta ruhaköltemények a Marie Claire Fashion Daysen
2018-12-07 17:07 [Marketinginfo.hu]

A Zewa legújabb papír zsebkendői a 10. Marie Claire Fashion Week kifutóján is bizonyítottak. A 11 ruhakölteményből álló kollekció Bráz Noémi tervezőmunkája által kelt életre és kápráztatta el a show közönségét.


"Imádtam ezeken a darabokon dolgozni, mert a feladat rákényszerített arra, hogy a kereteken túl kezdjek el gondolkodni. A ruhák elkészítése során alaposan próbára tettem a Zewa mosógépbiztos papír zsebkendőit. Erősen pigmentált vízfestékkel színeztem, áztattam át több ezer darabot, de azok mégis megtartották eredeti struktúrájukat, nem rojtosodtak, vagy foszlottak szét, hanem visszaszáradtak a saját erősségükre" - összegezte saját tapasztalatait Bráz Noémi, a Zewa-kollekció ruhatervezője.

A Zewa mosógépbiztos papír zsebkendőivel mostantól örökre búcsút inthetünk az efféle mosási baleseteknek.

"A Zewánál kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatos megújulásra annak érdekében, hogy termékeink a lehető legjobban megkönnyítsék vásárlóink mindennapjait. Legutóbbi termékfejlesztésünket egy teljesen hétköznapi, a legnagyobb odafigyelés mellett is rendszeresen előforduló probléma inspirálta. Mostantól a kedvenc Zewa papír zsebkendőink az innovatív technológiának köszönhetően mosógépbiztosak, a dobból egyben kerülnek elő, így többé nem kell a mindent beterítő foszlányokkal megküzdenünk" - foglalta össze a megújult termékcsalád előnyeit Forgách Réka, a Zewa brand menedzsere.








Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!