mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Cukorbomba az Árkádban
2018-12-11 09:48 [Marketinginfo.hu]

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége különleges akcióval készült a novemberi diabétesz világnapra.

Ezen a napon ugyanis egy Cukorbombát helyezett ki az Örs Vezér terén található ÁRKÁD bevásárlóközpontban. Az aktivitást a Mediatorral közösen, a SANOFI támogatásával valósította meg az Szervezet míg az ÁRKÁD biztosította a helyszínt. A cukorbombán helyet kapott egy digitális display, amely az indítástól kezdve folyamatosan visszaszámolt. A résztvevők feladata volt, hogy időben helyes válaszokat adjanak az egészséges életmóddal, diabétesszel és annak megelőzésével kapcsolatos kérdésekre, hogy elkerüljék a cukorbomba felrobbanását.

A ketyegő cukorbomba üzenete, hogy mindenkinek még ma kell tennie azért, hogy megakadályozza annak felrobbanását - azaz megfelelő ismeretekkel rendelkezzen annak érdekében, hogy a túlzott cukor - vagyis a szénhidrátfogyasztás okozta túlsúly és elhízás jelentős kockázatot jelent a 2-es típusú diabétesz kialakulásában. A helyszínen ingyenes vércukorszint-mérésre is lehetőség volt a 77 Elektronika Kft. támogatásával.

A Cukorbomba a Mediator kreatív koncepciója alapján készült el, és az ügynökség felelt a megvalósításért is. Emellett szintén az ügynökség segített a CEOSZ november 24-én megrendezésre kerülő éves, érintetteknek és érdeklődőknek szóló laikus rendezvényének a kommunikációját is, amelynek során kreatív, social és PR feladatokat láttak el.

A Mediator tavaly novemberben kezdte meg együttműködését a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetségével (CEOSZ), amelynek keretében az ügynökség pro bono segíti a Szövetség országos aktivitásainak kreatív, sajtó és közösségi média kommunikációját.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!