mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új cross platform főszerkesztő a JOY márka élén
2018-12-17 17:46 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az idén 20 éves JOY, új tartalomgyártási struktúrában, új cross platform főszerkesztővel és bővülő csapattal kezdi a 2019-es évet.

Az új cross-platform főszerkesztői pozícióban a Marquard Media korábbi online főszerkesztője, Alberti Petra feladata lesz, hogy új alapokra helyezze és teljesen megújítsa a JOY márkához kapcsolódó tartalomgyártási folyamatokat, a márkához tartozó összes platformon.

"Petra "digital first" gondolkodásmódja, erős online szerkesztői háttere, az online és offline világ közötti átjárás terén szerzett tapasztalatai és friss látásmódja maximálisan alkalmassá teszik őt arra, hogy a magazinpiacon már élenjáró JOY-t minden digitális csatornán piacvezetővé tegye. Olvasóinkkal az eddiginél sokkal szorosabb és intenzívebb kapcsolatot fogunk kialakítani, hogy az aktív párbeszéd és az adatalapú újságírás terén rendelkezésre álló technológiák párosításának eredményeként relevánsabb, közönségközpontú, konkrét aktivitást kiváltó és ezért sikeres tartalmakat gyártsunk. Ezúton is köszönjük Balogh Edinának, a JOY korábbi főszerkesztőjének, hogy az elmúlt 7 évben erős alapokat teremtett a további építkezéshez."- mondja Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

"Akkor kezdtem el a JOY-nál dolgozni, mikor épphogy csak elindult a joy.hu. Mikor még nem volt Facebook, nem volt Instagram, nem volt YouTube csatornánk. Ott voltam a közösségi oldalaink indításakor, az első követőknél, ott izgultam az első pozitív kommentekért és lájkokért, így olyan, mintha kicsit minden követőt ismernék. A JOY-lányok közösségét már a kezdetektől ismertem és gondoztam, a szemem előtt nőtt százra, ezerre, majd több százezerre azoknak a száma, akik ide, közénk akarnak tartozni. A portfólió korábbi digitális főszerkesztőjeként a közönségünket egyre jobban megértettem, rengeteget tanultam az olvasóink, követőink igényeiről, tartalomfogyasztási szokásairól. Mindig is törekedtem az új, egyedi megoldásokra, és lételemem a kreativitás, szóval az biztos, hogy ebben a megtisztelő új feladatkörben is azon leszek, hogy immár még sokoldalúbb, integrált, 360 fokos tartalmi megoldásokat biztosítsunk olvasóinknak és hirdető partnereinknek egyaránt."- nyilatkozza Alberti Petra, aki az elmúlt 3 évben a Marquard Media teljes digitális portfoliójának főszerkesztője és tartalomfejlesztési vezetője is volt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Béta együttható

Alfa együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!