mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Jónak lenni jó! - Több mint 131 millió forint gyűlt össze
2018-12-21 12:19 [MTI + Mediainfo.hu]

Több mint 131 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! című egész napos jótékonysági műsorában.

A Jónak lenni jó! című jótékonysági műsor az 1-es típusú cukorbetegségben szenvedő gyerekek és fiatalok támogatására, táboroztatásának segítésére gyűjtött.

Egy névtelen adakozó 6 millió forinttal, a TakarékBank 5 millió forinttal, a Mészáros-csoport 20 millió forinttal járult hozzá a jótékonysági kezdeményezéshez. A licitre bocsátott tárgyak összesen 2 millió 770 ezer forintért keltek el.

Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. vezérigazgatója az adásban azt hangsúlyozta, hogy adni mindig jobb, mint kapni, s nagy örömnek nevezte, hogy ez a nap ilyen sikeresen zárult.

Hornyák Tibor, az Erzsébet a Kárpát-medencei Gyermekekért Alapítvány főtitkára kiemelte: alapítványuk nagy figyelmet fordít a táborozók biztonságára, s minden diabéteszes gyermeknek lehetővé teszik, hogy részt vehessen a programokban. Felidézte, hogy idén Zánkán már nyaraltak diabéteszes gyermekek, de az adomány segítségével új rendszert valósítanak meg szakmai partnereik segítségével a cukorbetegségben szenvedő gyermekek még fokozottabb biztonsága érdekében.

A jótékonysági akcióba, amely a Duna Televízióban, a Duna World csatornán és az M5 kulturális csatornán volt látható, a Magyar Diabetes Társaság, az Erzsébet a Kárpát-medencei Gyermekekért Alapítvány, az Egy Csepp Figyelem Alapítvány, a Szurikáta Alapítvány a Diabéteszes Gyermekekért és a Sportos Cukorbetegekért Egyesület is bekapcsolódott.

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap jótékonysági kampánya, a Jónak lenni jó! 2012-ben a Böjte Csaba szerzetes alapította Dévai Szent Ferenc Alapítvány javára, 2013-ban a Katolikus Karitász részére, 2014-ben a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára, 2015-ben a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak, 2016-ban a Magyar Református Szeretetszolgálat számára, tavaly pedig a Máltai Szeretetszolgálat javára szervezett adománygyűjtést.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!