mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Netflix kivette kínálatából egyik műsorának Rijád által kifogásolt epizódját
2019-01-03 10:36 [MTI + Mediainfo.hu]

Az amerikai Netflix tartalomszolgáltató Rijád követelésére kivette szaúd-arábiai kínálatából egy stand-up komédiájának egyik epizódját - jelentette az amerikai közszolgálati rádió (NPR).

A szaúdi médiahatóság a Patriot Act with Hasan Minhaj című szórakoztató műsor azon epizódjának letiltását kérte a szolgáltatótól, amelyben a kaliforniai humorista Mohamed bin Szalmán szaúdi koronaherceget és Szaúd-Arábia jemeni háborúját támadta.

Az amerikai író-komikus a vitatott műsorrészben egyebek közt gúnyt űzött a Dzsamál Hasogdzsi szaúdi újságíró meggyilkolása ügyében folytatott rijádi magyarázkodásokból, és kijelentette, hogy a jemeni háború a legnagyobb tragédia, amióta a koronaherceg aktívan politizál.

A Netflix által kínált filmek és filmsorozatok havi előfizetés ellenében nézhetők a világhálón, országonként változó kínálatban.

Az NPR szerint a Netflix megerősítette, hogy a műsort szaúdi kérésre hozzáférhetetlenné tette a sivatagi királyságban, ugyanakkor leszögezte, hogy támogatja a művészi szabadságot és a döntést csak azt követően hozta meg, hogy Rijád - a helyi törvényeknek megfelelően - hivatalosan is beterjesztette kérelmét.

A vonatkozó szaúdi törvény szerint a közrendet, a vallási értékeket, a közerkölcsöt és a magánéletet sértő anyagok gyártása, előkészítése és sugárzása akár ötéves börtönbüntetéssel is sújtható bűncselekmény.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!