mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rekordot döntött az ünnepi receptkeresés
2019-01-11 11:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Nosalty receptjeire decemberben több mint 2,7 millió egyedi látogató volt kíváncsi, a szentestét megelőző napon pedig a Central Médiacsoport portálja volt a harmadik leglátogatottabb oldal itthon.

2018-ban a felhasználók kedvenc karácsonyi receptje a "Karácsonyi rögtön puha mézeskalács" lett, míg szilvesztert megelőzően a "Hagyományos lencsefőzelék"-re kattintottak legtöbben.

Tíz éves rekorddal zárta az évet a garázsblogként indult gasztromagazin. A 2012 óta piacvezető Nosalty hatvanezer receptjével átlagosan havi kétmillió felhasználót vonz, tavaly decemberben azonban több mint 2,7 millió egyedi felhasználó tervezte meg az ünnepi menüt a portál segítségével.

A szentestét megelőző napon közel hatszázezer egyedi látogató összesen 2,3 millió oldalt keresett fel a Nosalty-n: ezzel a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján az online magazin lett az aznapi harmadik legnézettebb haza site. A szilveszteri készülődés időszakában, december 30-án pedig 505 ezren válogattak a legfinomabb buli receptek közül. (Forrás: dkt.hu, teljes, total)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!