mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Remek évet zárt az RTL Magyarország 2018-ban
2019-01-15 10:45 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A verseny legnagyobb konkurensével a tavalyi évben sem volt kiugróan szoros: a vállalat a kereskedelmileg legfontosabb célcsoportra koncentrálva, főműsoridő és teljes nap tekintetében is győztes évet zárt.

Emellett csatornacsoport szinten is - anélkül, hogy új lineáris csatornák indításával kellett volna növelnie portfólióját - képes volt megtartani piacvezető helyét.
(Főműsoridő RTL Magyarország: 28,6%; TV2 Csoport:22,6% - Egész nap: RTL Magyarország: 23,4%, TV2 Csoport: 21,2%)

Mindeközben az RTL Klub fölénye egészen kiemelkedő volt, a 18-49-es kereskedelmileg fontos célcsoportban 2018-ban, a csatorna főműsoridős eredménye tavaly 49%-kal volt magasabb, mint a TV2-é.
(Főműsoridő: RTL Klub 14,3%, TV2 9,6%)

Emellett a teljes napok eredménye is az RTL Klub győzelmét mutatja.
(Teljes nap: RTL Klub: 10,2% TV2: 7,7%)

A 2018-as év első hónapjainak erősebb versenyét követően a nyár és az ősz minden kétséget kizáróan az RTL Klub fölényével zárult, olyan sikerműsoroknak köszönhetően, mint A mi kis falunk, a Nyerő Páros, a Survivor, a Konyhafőnök VIP és a különösen kiugró nézettségeket produkáló X-Faktor.
(18-49-es célcsoportban megnyert főműsoridős esték száma 2018-ban: RTL Klub: 272; TV2: 68; M4 sport: 24, Film+: 1)

Az RTL Magyarország digitális portfóliója is kiemelkedő teljesítményt nyújtott. A 2018 februárjában megújult RTLMost! havonta átlagosan 430 ezer egyedi látogatóval (real user) rendelkezik, vagyis 2018 decemberében a hazai internet használók közel 10%-a videózott az RTLMost!-on. A Most felhasználók (web és alkalmazás) éves szinten 61 milliónál is több videóindítást generáltak, csak decemberben 8,5 millió videóindítást mértek.

Forrás: Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, TSV adatokat is tartalmazva, főműsoridő: 19:00-22:59; illetve gStream Analitika//gRating


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!