mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Így erősített 2018-ban a Ringier Axel Springer
2019-01-15 12:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

B2B és B2C vonalon is nyilvános rendezvényekkel debütált 2018-ban a Ringier Axel Springer Magyarország.

Két médiamárkája, a GLAMOUR és az EgészségKalauz.hu sikerrel indította útra első, saját szervezésű publikus rendezvényét. Eközben a kiadó Digital Media Campus képzése piaci igényekre adott választ nyolc alkalmas digitális márkamenedzsment tréningsorozatával, amely elsősorban marketingkommunikációs szakembereknek hasznos.

A GLAMOUR magazin magyar kiadása sikeresen importálta novemberben a Nyugat-Európában már olajozottan működő Beautyfesztivál koncepcióját: a belépőjeggyel látogatható kétnapos szépségbörzén exkluzív helyszínen sorakoztatta fel beauty márkák hadát, hogy kényeztető kezelésekkel, tanácsadással és szakmai előadásokkal örvendeztesse meg célközönségét. Két nap alatt közel kétezer látogató volt kíváncsi a szépségmennyországra, a rendezvény Instagram-termése közel 245 ezer embert ért el egy hétvége alatt.

Az EgészségKalauz.hu egészségportál szintén az év végi konferencia-szezonhoz csatlakozott Egészségmarketing az online médiában című rendezvényével. Egész napos szakmai programja már első nekifutásra teltházas lett: az egészségkommunikáció terén valós konverziót generáló digitális megoldások közel százötven vidéki és fővárosi szakembert vonzottak.

Szintén 2018-ban helyezte piaci alapokra Digital Media Campus (DMC) képzését a Ringier Axel Springer Magyarország. A kifejezetten gyakorlati ismeretekre fókuszáló négyhónapos tréning elsősorban a marketingkommunikáció területein dolgozó szakembereknek segít abban, hogy magabiztosan mozogjanak a digitális platformok világában és a legjobban hasznosítsák azok funkcióit a mindennapi márkamenedzsmentben. "Nagyon kitágította a gondolkodásomat az a sok praktikus információ, amivel itt találkoztam. Új ötletekre, megoldásokra inspirál a munkámban és tanultam olyat is, amit kis idő elteltével már egy konkrét szituációban felhasználtam" - mondta a Digital Media Campus képzés legfontosabb hozadékáról Szabó Rita, az AUDI HUNGARIA Zrt. vállalati kommunikációjának munkatársa.

A jegyértékesítéssel, illetve képzési díjjal járó rendezvények sikeres beindítása ugyan még nem jelenti új üzletág létrejöttét a Ringier Axel Springer Magyarországon belül, de a publikus B2B és B2C események hosszú távon sikeres kiegészítői lehetnek a kiadóvállalat alaptevékenységének.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!