mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ismét Sopov István az IAB elnöke
2019-01-17 13:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az IAB Hungary alapszabálya értelmében a szervezet 3 évente szervez teljeskörű tisztújítást, így a teljes elnökség, elnök személyéről is szavaztak a tagszervezetek képviselői a találkozón.

A 2018 decemberében indult jelölési időszakban összesen 17 szakember fogadta el a jelölti státuszt, amelyből az online és személyes szavazás során a 81 tagszervezetből összesen 46 cég választotta meg a tisztségviselőket.

2019-2021 között az IAB Hungary vezetése a következők szerint alakul:
 
  • IAB Hungary elnök: Sopov István (Adaptive Media)


IAB elnökségi tagok:
 
  • Dudás Gergely (RTL)
  • Gazsó Gábor (Evomedia)
  • Kardos Gábor (Magyar Jeti)
  • dr. Láng Zoltán (Ads Interactive)
  • Lunczner Ádám (Mindshare)
  • Novák Péter (Dentsu)
  • Semsei Balázs (Vodafone)
  • Sólyom Balázs (UPC)
  • Szutor Ferenc (Adverticum)
  • Vági Róbert (Centrál Média)
  • Yasar Umut (OMG)


A Taggyűlésen a résztvevők a választás mellett egyhangúan elfogadták az előző időszak elnöki beszámolóját, illetve hosszabb eszmecserét folytattak a következő időszakban az IAB Hungary előtt álló feladatokról, lehetőségekről. A sok cél közül az újraválasztott elnök két gondolatot emelt ki mintegy konklúzióként: "Az IAB Hungary elsődleges feladata kell legyen a digitális kommunikációs eszközök ismertetése úgy a fiatalok, mint a hirdetők, tanácsadók vagy médiaszereplők körében. Ugyanakkor ezt a szerepet akkor tudja betölteni érdemben az IAB Hungary, ha a szervezet ismertsége, elfogadottsága a szűken vett digitális területtel csak ismerkedő vagy részben érintett szereplőknél is magas. Ezeken a feladatokon kell együtt dolgoznunk nekünk, megválasztott tisztségviselőknek éppúgy, mint a tagságnak - akár egyedi projektek, akár munkacsoportok keretein belül."

Sopov István a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetemen szerzett műszaki menedzseri diplomát Információmenedzsment szakirányon. Egyetemi tanulmányai mellett 2004-ig a PORT.hu főszerkesztője volt, ezt követően marketing igazgatói majd kereskedelmi igazgatói pozícióban elsősorban a PORT.hu hirdetési felületeinek értékesítésért felelt 2006 végéig.

2007 elején alapította meg az Adaptive Media Sales House-t, amit ügyvezető igazgatóként vezet. A cég a legnagyobb független digitális hirdetésértékesítéssel foglalkozó sales house a magyar piacon. Húsz fős csapattal szolgálják ki a hirdetői igényeket, a hazai prémium oldalak mellett nemzetközi kiadványok értékesítésével is foglalkoznak. Több, mint öt éve foglalkozik programmatic értékesítéssel is.

2017 június óta az IAB elnöki tisztségét tölti be.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!