mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Közel 1000 fiatal vett részt a Katona kezdeményezésében
2019-01-21 09:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

December végén zárult a Katona József Színház és a Republic Group közös
kezdeményezése, a Katona Chairity.


A program során bárki felajánlhatta meglévő színházjegyét, amit az oldalon regisztrált 30 év alatti fiatalok között sorolnak ki februárig. A kampány eredményei is bizonyították: nagy igény van a kultúrára az Y és Z generáció körében.

Két hét alatt 988 regisztráció érkezett a Katona József Színház Chairity kampánya idején. A kulturális
kezdeményezés célja az volt, hogy mindamellett, hogy különböző generációk közötti interakciót
indítson és közelítsen egymáshoz, az az azonnali döntéseket hozó, állandóan mozgásban élő 30 év
alatti fiatalok is helyet nyerhessenek maguknak a nézőtéren. A kampány eredményei pedig
bebizonyították, hogy a kultúra és színház iránti igény töretlen. A színház közönségének jelentős
része tapasztalt "Katonásokból" áll, akik tudják, hogy a darabok milyen értékkel bírnak, és azt is, hogy a fiatalabb generáció tagjai közül kevesebben jutnak el az előadásokra. A projekthez csatlakozott Ónodi Eszter, Borbély Alexandra, Rujder Vivien, Tasnádi Bence, Szentesi Éva, Odett, Schoblocher Barbi, Kemény Zsófi, Vitáris Iván, az Ivan and the Parazol énekese, illetve a Mary Popkids tagjai: Herrer Sári és Bártfalvi Sándor, Ott Anna, Stahl Barbi, és Nagy Kata is.

Az előadók nem csak átadták a helyüket, hanem felszólaltak a kultúra védelmének érdekében is. A Katona József Színház műsorában található tizennyolc különböző előadásról érkeztek felajánlott jegyek, melyek kisorsolásra kerültek már decemberben és az újévben.

A Katona József Színháznak nem ez volt az első, fiatalokat célzó kezdeményezése. Tavaly a Katona360 - Tiéd a színpad! kampánya során a Színházak Éjszakáján a színpadon elhelyezett 360° os látószögű kamera segítségével élő közvetítésen keresztül bárki bekapcsolódhatott az előadásba és mintegy 33 országból követték az eseményeket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!