mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sikeres évet zárt 2018-ban a mindmegette.hu
2019-01-22 09:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kiemelkedően sikeres évet zárt 2018-ban a mindmegette.hu, hazánk első gasztronómiai portálja.

Magyarország legrégebbi, közel 20 éves receptoldala, 50 000 kipróbált recepttel rendelkező virtuális szakácskönyv és közösségi portál egyben, mely immár számos print márkakiterjesztéssel is rendelkezik.

A mindmegette.hu - dinamikus és felhasználóbarát weboldal, mely interaktív gasztronómiai, életviteli és életvezetési élményt nyújt a stabil és folyamatosan bővülő látogatói bázisa számára, a havi közel 2 millió egyedi látogatónak.

A mindmegette.hu 2018-as sikeréhez az is hozzájárult, hogy a portál videós tartalmai tovább bővültek, a klasszikus receptvideók mellett új típusú, edukatív tartalmakkal is színesedett a paletta (konyhai praktikák, késtechnika, hentes- tippek), elsőként a magyar online gasztronómiai piacon.

Ebben az évben még nagyobb hangsúlyt fektetett a mindmegette.hu a közösségi platformokra is, aminek eredményeként a legdinamikusabb növekedést érte el a Pinteresten versenytársaihoz képest: éves átlagban, havi szinten a közösségi platformokból érkező totál forgalmának közel 15%-át a Pinterestről érkező organikus forgalom tette ki.

2018 december első két hetéhez képest napi átlagban 77%-kal többen látogatták az oldalt totál platformon a karácsonyt közvetlenül megelőző időszakban, ezzel a mindmegette.hu látogatottsága nőtt a legnagyobb mértékben a vezető gasztronómiai portálok körében.

Minden platformon jelentősen nőtt az oldal látogatottsága: desktop felületen 58%-kal, míg mobil platformon 87%-kal többen keresték fel napi átlagban a mindmegette.hu oldalt az ünnepi készülődés közepette.

Oldalletöltés tekintetében is jelentős növekedést ért el ezen időszakban a mindmegette.hu. Az oldalletöltések száma 90%-kal több volt totál platformon, míg mobilon megduplázódott.

Összességében elmondható, hogy a látogatók a vizsgált időszakban a mindmegette.hu oldalon töltötték el napi átlagban a legtöbb időt a vezető gasztronómiai portálok közül, recepteket keresve. Az oldalon eltöltött idő is növekedett, 27 %-kal*.

Karácsony csúcsidőszakában pedig, szenteste napján (december 24-én), a mindmegette.hu oldal volt a leglátogatottabb gasztronómiai portál mobil (363.033) és totál (440.963) platformon egyaránt. Ezen a napon egyedüli gasztronómiai portálként bekerült Magyarország TOP5 leglátogatottabb site-ja közé.

Az ünnepi receptek közül a kacsacomb receptek voltak a legkeresettebbek ezen a napon. Emellett, a MME 2018. decemberi tapasztalatai alapján, a magyarok kedvence a mézeskalács, a lencse voltak még, valamint a MME ünnepi válogatásai és karácsonyi menüsorai iránt volt kiemelkedően nagy az érdeklődés.

*Forrás: DKT - Gemius 2018.12.03-24 (15+ totál közönség), mobil és totál platform




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!