mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Már ingyenesen letölthető a LiveRobe
2019-01-24 17:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A LiveRobe célja, hogy a second hand népszerűsítésével, valamint kis butikok és feltörekvő divattervezők támogatásával felvegye a harcot a fast fashion negatív hatásaival szemben.

A Magyarországról induló nemzetközi online piactéren bárki digitalizálhatja, frissítheti ruhatárát, és eladhatja nem használt darabjait. Az app már ingyenesen letölthető iOS és Android készülékekre.

"Globális missziónk a környezetvédelem mellett a divatvilág ösztönzése a tudatosságra. Egy hatékony és jól működő körforgást szeretnénk beindítani, ami egyszerre szórakoztató, játékos, mégis hasznos a résztvevőknek" - mesélte Molnár Nini, az alkalmazás egyik megalkotója.

A LiveRobe egy divat fókuszú, közösségi média alapú e-commerce piactér, ahol bárki létrehozhat egy önálló mini webshopot, ahova feltöltheti már megunt, vagy sose hordott darabjait. A feltöltött, igényesen megkomponált outfit képek inspirációs alapot nyújtanak, így az érdeklődő kontextusba helyezve tud válogatni az eladó termékek között.

Az inspirációs felületre feltöltött outfit fotókon kombinálhatók a nem eladó és eladó termékek, amik különböző színnel vannak kiemelve a kép alatt - az eladó termékeket zölddel, a nem eladó termékeket szürkével jelöli az app. Ezzel könnyedén inspirálhatják egymást a felhasználók, hogy el tudják képzelni, hogy az adott terméket, hogyan érdemes hordani. Az életérzés és a szituáció bemutatása, melyet a termék viselésekor élünk meg fontos tényező lehet a sikeres LiveRobe webshop és profil felépítésénél. Az eladónak megjelölt termékek automatikusan bekerülnek az online webshopba, a nem eladó termékek pedig az online ruhatárba. Ezt a feltöltő utólag is módosítani tudja egy egyszerű "on sale" gomb ki- és bekapcsolásával, ami igazán felhasználóbaráttá teszi a készlet és a webshop kezelését.

"A fast fashion világában rengeteg kidobott - gyakran még tökéletes állapotban lévő - ruha egyre nagyobb környezeti károkat okoz a bolygónknak, így a LiveRobe szuper lehet azoknak a tudatos vásárlóknak, akik szeretnének hozzájárulni egy fenntarthatóbb világhoz. A nagy ruhatárral rendelkező stíluskirálynők pedig egyszerűen szabadíthatnak fel helyet a gardróbjukban" - mondta Angyal Ivett, az alkalmazás ötletgazdája, aki azt is hozzátette, hogy az alkalmazás tökéletes lehet feltörekvő dizájnereknek és kisebb butikoknak is, akik szeretnék egyszerűen elérni a célcsoportjukat.





Egy lean startuphoz hasonlóan a LiveRobe készítői is kifejezetten ösztönzik arra a felhasználókat, hogy hangot adjanak véleményüknek. Az elkövetkező időszakban beérkező visszajelzések alapján fejlesztik tovább az alkalmazást, így igazodva a felhasználók tényleges igényeihez, mivel nem titok, hogy a jövőben a globális piacra is be szeretne törni a csapat.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!